webForumDet fria alternativet

Sveriges 69 osexigaste

Småprat

84 svar · 2 286 visningar · startad av freakboy · sida 3 av 5

Frågan, av freakboy

Postade den här på fel ställe förut, men här kommer en jäkligt kul länk: listan över sveriges 69 osexigaste! ålrajt. /freakboy

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

caze skrev:

Jag tycker att de går över gränsen genom att snacka så pass mycket skit om en av Svergies främsta och mest framgångsrika affärsmän genom tiderna. Det är inte på något sett roligt... x(

Vem? Wall Enberg?

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Läs tidigare inlägg där det står Ingvar Kamprad, sorry att jag inte var tydligare...

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Hmm, jo men jag skojade bara, Wall Enberg? kom igen nu ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Ja, man vet aldrig ;) :e

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Skål för Astrid! :birp

Medlem sedan dec. 20021 061 inlägg

Många som levde på 1920 och 1930-talet var uttalade nazister. Vilket då ansågs helt normalt. Om 50 år kommer säkert dåtidens människor påpeka att vi hade "fel" åsikt nu - fast den var "rätt" då.

I övrigt får listan

:birp :birp :birp :birp :birp

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

sgtpepper skrev:

Min absoluta favorit:

12. Tomas Ledin

Nu är jag helt gaaaalen, gaaaalen på dina jävla blahajtexter, Tomas Ledin. Du ska veta att jag hatar dig. En del av min näve kommer alltid slå på dig. Sätt en glass i din mun och håll käften, snälla.

Den skrattade jag mycket åt också. Grymt kul!

:birp

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Johnny Rönnberg skrev:

Många som levde på 1920 och 1930-talet var uttalade nazister. Vilket då ansågs helt normalt. Om 50 år kommer säkert dåtidens människor påpeka att vi hade "fel" åsikt nu - fast den var "rätt" då.

Och förintelsen var 30-talets svar på golf?

Medlem sedan sep. 2001649 inlägg

*ha ha*

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

25. Tomas Brolin

Rikshjälte -94. Riksfetto -03.

:e

Medlem sedan apr. 20002 487 inlägg

caze skrev:

Jag tycker att de går över gränsen genom att snacka så pass mycket skit om en av Svergies främsta och mest framgångsrika affärsmän genom tiderna. Det är inte på något sett roligt... x(

:e

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

caze skrev:

Så han är sexig, eller?

Medlem sedan apr. 2001463 inlägg

Någon som minns "Ursäkta Röran Vi Bygger Om"?
Kränkningshumorn på denna sida är som en liten förmildrad version av det...

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Jamppi skrev:

Någon som minns "Ursäkta Röran Vi Bygger Om"?
Kränkningshumorn på denna sida är som en liten förmildrad version av det...

Kränkning? Av vem? Som offentlig person så får man tåla en del, speciellt om man valt det själv (läs Robinson-Emma). Hur hon sen kan vara så dum (ursäkta ordvalet) att hon inte reagerar när dom skickar fram en tröja där det står "Treblinka - class of '45" på, då får hon faktiskt skylla sig själv. Det tillhör gemene mans allmänbildning att veta vad som hände i Treblinka.

Medlem sedan maj 2001406 inlägg

hmm varför fick inte den riskbekante sensationsjournalisten Janne Josefsson vara med i egenskap av psuedojournalist och allmän samhällsparasit? Sen har vi ju frisyren ...

Medlem sedan apr. 2001463 inlägg

Nåja, kanske använde mig av lite negativt tonfall.
Skall bara poängtera att det mesta i denna, och URVBO har jag ingenting emot, jag bryr mig helt enkelt inte. Dock när de går till överdrift (läs: ta folk på pungen i affär), så byter jag kanal och blir lite upprörd i det tysta. Fast Robinson-emma grejen, måste jag erkänna, var nog något av det mest roliga jag sett.

Medlem sedan mars 2003970 inlägg

YES!!!!!!!!!!!!!!!

Boyahed.com skrev:

21. Bert Karlsson

Tänk vad ett lågbudgetprogram där lågbudgetskivbolag letar efter lågbudgettalanger kan göra för någons image. Helt plötsligt är Bert Karlsson en rolig och älskvärd figur, vars fisar och uttalanden om kåta blickar garvas bort. Helt plötsligt är Bert Karlsson en skojfrisk liten riksnarr som får helsidor kvällstidningspropaganda bara han knäpper med fingrarna. Vakna, Sverige! Det handlar trots allt om Bert Karlsson, och Bert Karlsson är för fan definitionen av taktlös osexighet.

Hurra!!!!!!!! :birp :e :birp §e §jr

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Boyahed gillar: Coyote Ugly

Borde ha med sig själva bland de 10 första. §e

colione:

Men tills dess kan man gärna bjuda på sig själv tycker jag.

Är det inte märkligt att just den egenskapen brukar saknas hos humorbefriade, självutnämda "fun-guys" som Boyahed, Claes Malmberg, Peter Wahlbäck m.fl.? Sådana som enbart kastar ur sig plumpa skämt om andra och aldrig bjuder på sig själva tycker i.a.f. inte jag är roliga. Finns ingenting som är så osexigt som bristen på självironi. :l

Nu blev jag ju nyfiken...

Är det inte märkligt att just den egenskapen brukar saknas hos humorbefriade, självutnämda "fun-guys" som Boyahed,

Ursäkta att jag frågar, man vad är det som får dig att tycka att boyahed inte bjuder på sig själv? Är det något på sidan som får dig att tro att vi tar något alls, än minst oss själva, på allvar?

Peter Wahlbeck och Claes Malmberg hör förvisso inte till mina personliga favoritkomiker, men går inte typ nittio procent av åtminstone herr Malmbergs skämt ut på att göra narr av sig själv, hans kroppsbyggnad, et c? OK att du inte gillar de två av någon anledning, men bristen på att "bjuda på sig själv" känns lite felplacerad.

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Ursäkta att jag frågar, man vad är det som får dig att tycka att boyahed inte bjuder på sig själv?

Ehh. Vad på sidan skulle få mig att tycka något annat (svårt för mig att peka på någonting som inte finns)? Hittar ingen form av självironi, men skulle jag ha missat något så får du naturligtvis leda mig rätt.

... men går inte typ nittio procent av åtminstone herr Malmbergs skämt ut på att göra narr av sig själv ...

Inte av det jag sett i.a.f. Herr Malmbergs "humor" verkar mestadels handla om att göra narr om andra.

358 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
203 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
152 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)