:x x(
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,233389,00.html
Jag mår illa.. hur kan människan vara så avskyvärd?
47 svar · 1 198 visningar · startad av bymarie
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,233389,00.html
Jag mår illa.. hur kan människan vara så avskyvärd?
:x x(
hur i hela helvete kan folk vara så jävla sjuka i huvet?
ge sej på oskyldiga djur, vafan vill dom öva så gör det på varann.
såna där jävlar skulle dödas hela bunten, jo det skulle dom för dom är fan inte värda ett jävla skit!
:o :o :o x(
Manlig pms? :(
Håller med zipp3r... x( :o
vad fan lär de sig av att sticka kniven i en försvarslös jycke? sjuka människor.
Fy fan x( x( x(
dask på rumpan åt dem! Äckel peckel! x( x( x(
Förstår inte hur en människa frivilligt (som jag antar att det är) kan göra något sådant.
Se en stackars hund som är fastspänd och inte kan göra något i ögonen och sedan sticka en kniv i magen på stackarn så den sakta dör x( x(
Med stor sannolikhet handlar det om människor som inte har någon större framtid, har levt på gatan och därför inte ser något ljust på framtiden, de lär sig att komma över den psykiska tröskeln till att döda något. Något kommer sedan bli någon i ett krig.
Om man tänker på det är det ganska logiskt även om det är ett jävla sätt att angripa försvarslösa hundar. x(
Det är helt otroligt vidrigt. Men om man tänker efter så är det inte så stor skillnad på detta sätt att ha ihjäl djur och sättet vi avlivar tex rävar på pälsfarmar i sverige. Man kan ju bara hoppas att det blir förbjudet att föda upp djur i sverige enbart för pälsens skull.
Vi skjuter ju grisar i den svenska armen stod det i artikeln. det är ju också avskyvärt.
Grisar äter man ju så det är okej, det är inte elakare än att ha ihjäl dem i ett slakteri, det är ju allmänt accepterat.
Då kan man också ha ihjäl hundar ...... eller?
Fy fan va vidrigt! x(
Ja rent praktiskt så anser jag att kan man ha ihjäl en ko kan man också ha ihjäl en hund. Allt annat är enligt mig en jvla dubbelmoral. Äta djur är upp till var och en men att plåga djur till döds är inte upp till var och en, det ska straffas hårt samt förbjudas, vilket det inte är idag i mina ögon