Om man skulle få för sig att sjunga nationalsången i sverige så borde väl resultatet bli att man fick en hög invadrare över sig??
Skitsnack, denna typ av icke-argument brukar ofta användas tillsammans med "jag är inte rasist, men....".
Det finns två typer av människor som jag avskyr, dels dom politiskt korrekta flumhuvudena som är så fega att dom känner sig nödgade att kväsa alla typer av nationella yttringar och dels de smygrasister som frodas på den förra gruppens missriktade aktioner.
Jag är så jävla trött på alla pipande små utrop om att "jag får inte hissa flaggan, jag får inte sjunga nationalsången". Självklart får man det, jag har mycket svårt att tro att ens en ultraliten minoritet av medborgarna i Sverige har något emot det, däremot är det väldigt bekvämt för smygrasisterna att hävda att så är fallet för att försöka skapa någon slags brun opinion.
Aneldningen till att dessa typer av yttringar må vara vanligare i USA har nog en aning mer att göra med USAs historia kontra den svenska än något annat. Amerikanarna är över lag mer nationalistiska än vad vi är.
Sverige har en väldigt intressant historia och själv är jag glad över att vara svensk och känner jag för det så sveper jag gärna in mig i en stor jävla svensk flagga och kutar genom stan, inte sitter jag hemma och klagar på att man minsann inte får göra det och att det är sååå mycket bättre i USA.
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggDet finns en rolig sak med dessa nazister, det är att dom tydligt visar sin brist på egen kreativitet (no brain, no pain).
I stort sett allt har dom kopierat och totalt misslyckat med att tolka.
Ta t.ex. skinheads, det var inga rasister i början. När gruppen skapades så var det många invandrare med...
Att dom använder våra Vikingarötter, är också helt fel. Vikingarna var förutom plundrare, även handelsmän som reste runt, plus att dom tog tjänst hos bl.a muslimer...
Solkorset som dom gav namnet svastiika är även den en helt oskyldig symbol, kommer dock ej ihåg just nu vad den betyder...
Fast nackdelen med att dom tar olika symboler är att dom förstör för andra som vill använda dom :(
Som sagt, no brain no pain
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg Dino's teori om media (rikets 2:a regering) ter sig intressant,
då dessa faktiskt "tjänar" på att spy ut kaskader av floskler!
Konsekvenserna förefaller däremot vara väldigt vinstfattiga,
eller vara gödsel till äckliga "svenska" pseudo-antirasister...
Det konstlade fenoménet hanteras sedan politiskt varsamt
av opportunistiska dilettanter som det brukligt verkar vara.
Eller...
- Ett geni som jag, fixar idioti med kaos! ;)™
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg "Det finns en rolig sak med dessa nazister"
EN :e ... tillåt mig fnissa...lite :p
(jag skulle faktiskt vilja ha en knallröd smiley som visar någon som har väldigt svårt för att hålla sig...för skratt En riktigt rälig groda....stor, hemsk, farlig och helvild...tänk när DEN exploderar)
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg - Menn li'lla Ingrid, dä vau ti öå vaura möuye gröudårr i öårr... :e
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Det där förstår inte jag OuKaij
.. det måste bli språkforum för din del
och lite ordning och reda.... på torpet.
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg Lite sydländska (skånska) grodor:
- Menn li'lla Ingrid, dä vau ti öå vaura möuye gröudårr i öårr... :e
Och lite "riks-svenska" grodor (kanske):
- Men lilla Ingrid, det var till o vara mycket grodor i år... :e
PS. Ska påminna personalen om oredan på "torpet". DS. :r
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg En leende röd cafégroda? Är dina slut nu? :e
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Det skulle man kunna tro... MINA har inte ens börjat.
*usch ja*
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg Mina hoppar lite här o där
och lite everywhere... :e
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg jo... det brukar bli så. :)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggNåväl, svastikan (hakkorset) som nazisterna använde var från början en positiv symbol, typ lycka till med skörden och så vidare.
Nazisterna insåg detta och under de första åren på 30-talet uppskattades symbolen. 15 år senare var den inte lika poppis längre... :l
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggEn annan kul grej angående rasister.
En av huvudpersonerna i Malexander tyckte att invandrare var skit värda (han sa nåt som var värre, självvald censur).
Det tragikomiska var att han hade en mor som var färgad, likaså var han.
Som sagt no brain, no pain
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Kommunistsveriges fel alltihop ... Detta är Sverige, och inget arabland, accepterar man inte det kan man dra! Varför ska VI anpassa vår kultur efter de som invandrar, jag tycker att DE ska anpassa sin kultur efter vår, det är ju trots allt de som kommer hit ...
Kommunistsverige ...
OOuKaijMedlem sedan maj 2002839 inlägg Eftersom "I love the smell of napalm in the morning!",
så för att inte den svenska mesigheten ska dominera,
återges några citat som en exorcist sett lite här & där:
- Sverige är inte något f*c*i*g taliban-näste!
- Bränn alla parasiter som inte tål anpassning!
- Det är bara parasiterna som våldtar flickor!
- Spräng moskéerna ända bort till muslimland!
Citat som kan användas valfritt för/mot patriotism,
självklart utifrån den egna vidsynta (o-)förmågan...
IQ-fjollor tror att nazismen dör med ökat förstånd...
Vad har världshistorien bevisat om sådant skitsnack?
Vad säger att, ondska inte kan dödas med ondska?!?
GgreymaneMedlem sedan juli 2001711 inlägg
Viking skrev:
Kommunistsveriges fel alltihop ... Detta är Sverige, och inget arabland, accepterar man inte det kan man dra! Varför ska VI anpassa vår kultur efter de som invandrar, jag tycker att DE ska anpassa sin kultur efter vår, det är ju trots allt de som kommer hit ...
Kommunistsverige ...
trots den ngt burdusa tonen kan jag inget annat än samtycka ;)
Vad gör muslimerna med västerländska flickor som inte bär slöja på besök i muslimernas hemtrakter? skjuter dem i huvudet...
CcolioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg
greymane skrev:
trots den ngt burdusa tonen kan jag inget annat än samtycka ;)
Vad gör muslimerna med västerländska flickor som inte bär slöja på besök i muslimernas hemtrakter? skjuter dem i huvudet...
Och då kan inte vi i sverige var större än dem och se över det och välkomna dem som de människor dem är, utan att skjuta dem i huvudet eller särbehandla dem? :q x( :x
Nej, det är särbehandling och oacceptans som gör er än mer trångsynta och inte kan förstå att dessa människor är bra för oss, vårat välstånd och vårat lands utveckling! Ingen människa är mindre värd än någon annan.
Världen och ett land är inte någons, det är allas! Du skall kuna resa vart du vill och kunna bosätta dig vart du vill, annars blir det ju som att leva i Östtyskland döär man var låst till sitt eget land. Och se hur bar det gick för dem.... :OO
Jag skulle skämmas om jag resonerade som ni! Men åsikter är ju högst individuella och fria att ha (vilket är bra, missuppfatta mig inte.)
Och nej jag är inte kommunist jag är Nyliberal. :stud