"Hej, jag heter Matti, vad heter du?"
Är det någon som vet någon replik som får en
tjej att falla direkt för en?
Eller är det någon som vet hur man skall få en speciell tjej
att märka än?
40 svar · 1 060 visningar · startad av Nickemannen
Är det någon som vet någon replik som får en
tjej att falla direkt för en?
Eller är det någon som vet hur man skall få en speciell tjej
att märka än?
"Hej, jag heter Matti, vad heter du?"
hehe, faller de direkt då?
Japp, när @nders säger det.
Re: © by Reefer...
Reefer skrev:
Hej lilla kexet, står du här och smular?
Så där brukar ju Bire säga! Övar ni på varandra eller? :e
ni har alla fel, jag kan det som funkar, å funkar det inte så mister man ingen tid utan kan testa på nästa...
man börjar snacka med bruden lite sen så kläcker man ur sig nåt i denna stilen.. "jag orkar inte hålla på att stöta på dig hela kvällen å det kanske du kan tycka va jobbigt om du inte e intresserad" då säger hon nåt possetivt eller negativt.. e det possetivt så är det bara att lägga till stöten... funkar skitbra...
hypatia -> 10p :e
Sico... vad är då "stöten"?
Vägra borsta tänderna på en vecka. När du sedan öppnar munnen faller de garanterat! :i
stöten är ju att börja hångla.. om du finner henne som en fin flicka så fråga om du får kyssa henne :)
Varför fråga? :birp
En av mina första websidor innehöll ca. 30 raggningsrepliker. "Tyvärr" har jag inte kvar den. ;)
Ett par smakprov ur min samling:
"Är du inte trött? Du har ju sprungit omkring i mina tankar hela kvällen."
"Uj, så många kurvor - och jag som inte har några bromsar!"
En som garanterat ( :OO ) funkar:
"Du ser ut att frysa. Ska vi gå hem till mig så att du kan få något varmt i dig?" ;)
erre
Vägra borsta tänderna på en vecka. När du sedan öppnar munnen faller de garanterat!
Ha ha ha!
Good one!
Även jag har ett tips:
När man väl fått napp (på en tjej) och planerar för en första middag ihop, kan man bjuda på Tacos.
Detta har jag provat och det funkade skit bra!
I och med att man spiller lite här och där, det droppar lite, man fumlar etc. så bryter man lätt en kanske spänd stämning...
...prova :)
Det bästa sättet att bryta isen är att "görabortsig" lite!
Ps. hur f¤n stavar man görabortsig!? Ds. :q
Jag brukar säga:
"Hej, jag såg på internet att du var sugen på mig, stämmer det?"
Det funkar helt ok, för även om hon är inte är instresserad av mig så har vi fått igång en konversation eftersom hon vill veta var jag har sett att hon e sugen på mig. Och då är det ju jag som har övertaget (utpressning) :)
Quid skrev:
Jag brukar säga:
"Hej, jag såg på internet att du var sugen på mig, stämmer det?"Det funkar helt ok, för även om hon är inte är instresserad av mig så har vi fått igång en konversation eftersom hon vill veta var jag har sett att hon e sugen på mig. Och då är det ju jag som har övertaget (utpressning) :)
LOL :D