Ursprungligen av JoakimE Gör det något om din hjärna blir grillad av den starkare signalen då? :q ;)
nokia är inte bevisat farligare än ericsson... så... :)
jag har hjärnan kvar ett tag till, förhoppningsvis :)
50 svar · 978 visningar · startad av PeW · sida 3 av 3
Säga vad man vill, men Ericssons mobiltelefoner är som Volvo. De är fyrkantiga och klumpiga, men de klarar det mesta som en vårdslös användare utsätter dem för... :birp Eller vad sägs om det lilla äventyr som min 628:a fick utstå ikväll (förutom alla de ggr som jag tappat den i golvet) : Stressade hem och skulle slänga in en tvätt i tvättmaskinen, gick in i badrummet med jackan på och telefon
Läs frågan i sin helhet →Ursprungligen av JoakimE Gör det något om din hjärna blir grillad av den starkare signalen då? :q ;)
nokia är inte bevisat farligare än ericsson... så... :)
jag har hjärnan kvar ett tag till, förhoppningsvis :)
Jag glömde av det igår men den är igång med 388:an i nu. §e ;)
Prova att paddla kanot med en gammal Nokia, det är utmaning :e
Det är ju ingen match heller.
Joo. Speciellt om man välter, då får man se hur mycket det är kvar som fungerar :e
... eller hur Gandalf!? :e
Bara vanligt vatten som redan är testat, det pallar dom för uppenbarligen.
Nåja, den där lilla plutten till antenn kan jag stå ut med, huvudsaken är att telefonen är waterproof :birp
jag har en icke fungerande ericsson här hemma.
när den paja bytte jag till Nokia.
jag har en ericsson 310 och det första jag gjorde efter jag hade köpt den var att fylla tvättstället med vatten och stoppa telefoonen där. Jag plockade upp den efter ca 30 min och den funkade utan problem :e