Kom igen nu, det här är ett diskussionsforum, inte en plats för svårtolkade one-liners.
Jag är ledsen om du tog illa upp goldy, det var inte meningen. Med det säger jag dock inte att jag inte i fortsättningen kommer fortsätta att skriva sarkastiska svar på märkliga trådar :p.
------------------
"To iterate is human, to recurse, divine" - L. Peter Deutch
GgoldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg Jag var helt enkelt orolig för Cloe! Hon brukar höra av sig när hon inte kommer hem! Vi är goda vänner, och Cloe betyder väldigt mycket för mig fortfarande! Thats why jag sökte tröst av er här på wf! Men ni tolkade väl mig galet, eller något ditåt?
------------------
===goldy===
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>ROCKIKONEN</A>
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg
Thats why jag sökte tröst av er här på wf!
Tyvärr, på wF kan man bara uttrycka sin glädje, inte sin ångest. :e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
GgoldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg ångest??
------------------
===goldy===
Ii.aMedlem sedan sep. 2001194 inlägg goldy! på vilket sätt var jag elak???
------------------
Arvika - Världens metropol
GgoldyMedlem sedan apr. 20013 689 inlägg i.a
Du har inte varit elak! *kram*
------------------
===goldy===
CCloeMedlem sedan maj 2001739 inlägg Det här är inte som jag är gnällig, men jag håller med goldy att det kan vara lite svårt ibland att få seriös respons. När man har skrivit ett ärligt o seriöst inlägg, vill man ha samma bemötande tillbaka. Eller är det meningen att man ska skriva det då..?
"Jag vill gärna ha seriös feedback. Tack på förhand." ;) Obs, det här gäller givetvis inte majoriteten här på Wf, men ibland känns det lite hopplöst att diskutera vissa saker.... :(
------------------
Cloe
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggCloe, synd att du tycker så, men kanske hade responsen blivit den eftersökta om han redan från början skrivit att han var orolig för dig.
Det var inte helt enkelt att utläsa det av det ursprungliga inlägget.
Men nu är du ju uppenbarligen hemma och inget har hänt dig vilket jag i alla fall är glad för.
LeJa
Det här är inte som jag är gnällig, men jag håller med goldy att det kan vara lite svårt ibland att få seriös respons. När man har skrivit ett ärligt o seriöst inlägg, vill man ha samma bemötande tillbaka. Eller är det meningen att man ska skriva det då..?
"Jag vill gärna ha seriös feedback. Tack på förhand." Obs, det här gäller givetvis inte majoriteten här på Wf, men ibland känns det lite hopplöst att diskutera vissa saker....
Eftersom jag är ett mediafreak så vill jag påpeka att man måste ha en slagkraftig rubrik och text för att nå fram med sitt budskap. Det räcker inte med "Vad tycker ni om mina strumpor?" för att få igång en diskussion som slutar på 15 sidor. Det är nog få som tycker det är intressant.
Och med texten "Jag vill gärna ha seriös feedback. Tack på förhand." uppgår det väldigt tydligt att trådens skapare inte är så duktig på att kommunicera ett budskap från första punkt. :)
------------------
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggCloe>> Med tanke på flertalet av inläggen som skrivs här så tycker iaf inte jag att det var konstigt att så få tolkade det som han säger att det var menat.
CCloeMedlem sedan maj 2001739 inlägg Jag förstår ert resonemang. Att så få greppade goldys budskap är inte konstigt, med tanke på att det inte i just det inlägget var så tydligt vad han egentligen menade. Fast det jag menade var inte i huvudsak specifikt goldys inlägg, utan även jag har ibland känt att det någon gång varit svårt att få seriös feedback, även om jag formulerat ett vettigt inlägg.
Pace o alla ni andra> det fattar väl jag också att man måste locka folk att bli intresserade av det man vill få fram, det handlar inte om det, utan det jag menar är att nån gång har man fått helt onödiga kommentarer, som man hellre velat vara utan. Och det är inte i brist på humor som jag säger det, utan bara för att det kan bli lite tröttsamt. Men det är lugnt, jag överlever... ;)
------------------
Cloe
det fattar väl jag också att man måste locka folk att bli intresserade av det man vill få fram
Bra! :e
------------------
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggDet är väl inte så konstigt att du inte blir tagen på allvar goldy.
Med tanke på de trådar du skapat:
Hej kamrater jag är bakis
Vaffo, vaffo vaffo!! Hund , nope! Barn, nope! Vad är det?
AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJ SSSSSSOOOOOMMMMMMM FFFFFFF------NNNNN
Drar till soundcheck nu, hörs senare eller i morgon!!
15:40 Då ska jag åka ut till min kusin och fira hennes födelsedag!
Detta är ju knappast ämnen som inbjuder till diskussion. ;)
------------------
/Tor
www.tor.nu
CCloeMedlem sedan maj 2001739 inlägg Nu ska vi vara snälla mot goldy.... ;)
------------------
Cloe
Jag är snäll, men jag är helt enkelt inkapabel att vara seriös om det inte är en versus disskussion :)
------------------
His Divine Shadow is the most despicable being ever created, short and to the point.
http://forums.planetdivine-shadow.com
Sprit löser inga problem. Men det gör inte mjölk heller.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Detta tycker jag är helt rätt sagt av Goldy faktiskt:
Stick och brinn allihop! Tack för ert stöd!!
Ibland behöver man faktiskt prata med folk och då tycker jag inte att kommentarer såsom
Ok, det är numera noterat i min jättestora intressebok
passar så bra i sammanhanget. Trots att det bara (?) är ett forum.
Jag klagar inte på någon, men jag tycker liksom Goldy att lite mer ömsesidig respons kunde uppnåtts, trots inriktning och vilka (knäppa ;)) besökare det är i detta forum.
Red: Jag saknar också någon Goldy, hur ung och dum jag nu kan låta.
------------------
Jag har en skinnflådd bäver på min garderobsdörr. Bara så ni vet.
[Redigerat av OveRRidE den 01 okt 2001]
CCloeMedlem sedan maj 2001739 inlägg OveRRidE> skönt att någon fattar vad han/man menar iaf!! Det var ju precis det som goldy ville när han skrev sitt inlägg, men alla missförstod nog det verkar det som. Jag håller med dig OveRRide, det är inte så uppskattat att vara ironisk när man själv menar allvar, det var det jag oxå ville komma åt tidigare. Den ironiska och sarkastiska faktorn är väldigt hög på Wf, oftast är det kul, men inte alltid, o inte alltid helt passande.
------------------
Cloe
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg:e
------------------
CCloeMedlem sedan maj 2001739 inlägg Pace> om du någon gång skulle vara ledsen över att t ex din flickvän gjort slut, skulle min kommentar se ut såhär:e
"Synd om dej. (yeah right) :e "
Fast antagligen skulle den inte se ut så eftersom jag ändå är begåvad med med en hel del sympati, till skillnad från vissa andra.... :(
------------------
Cloe