sjysst av kungen att inte bli arg =)
undrar vad det var för smak på tårtan? :e
------------------
Naturligtvis var det många som upptäckte Amerika innan Columbus. Men de lyckades alltid tysta ner det hela. - Oscar Wilde www.spelbasen.net
------------------
Naturligtvis var det många som upptäckte Amerika innan Columbus. Men de lyckades alltid tysta ner det hela. - Oscar Wilde www.spelbasen.net
Jag tycker kungen är cool!
Å madde är ju hans största bedrift =)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Annars tycker jag att det är trevligt att kungen har humor vilket är mer än vad man kan säga om vissa andra. Se hur BORING reagerade när han fick en tårta tex.
Jag antar att de som får för sig att "tårta" högt uppsatta personer delar uppfattningen att USA är ett skit-land.
Men vad de inte verkar fatta är att Sverige är unikt i det att ministrar kan röra sig fritt i samhället, utan livvakter à la USA.
Tack vara dessa "tårtningar" kommer klyftan mellan makthavare (ok, kungen har ingen formell makt) och människor att öka för att till slut hamna på samma nivå som den i det förhatliga (?) USA.
(Kan inte låta bli att dra paralleller till de som på Scan's reklam-affischer skriver Befria Djuren med miljöfarlig sprayfärg.)
ack ack ack
PS.
Rikard: :)
DS.
------------------
When God created light, the first shadow was born.