Eftersom jag fått en stämpel av vissa att sätta bottennivån på bottenslamminläggen undrar jag hur långt man får gå innan ni raderar ens nyss postade inlägg.
Det går rykten om en viss forumledare tänkte hindra mitt inlägg om vad killar gör efter de har kissat :e :e
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Skywalker
Vad vore ett samhälle om man inte prövade de rådande lagarna :e
<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#AA542B">
Bilder på unga pojkars penisar är inte tillåtna här och det bör framgå, om än otydligt måhända i wF-Reglerna...
Hittar föresten inget om det, tyckte bara det var en obehagligt märklig bild, och varför den går under namnet cobran vill jag gärna veta, he he he...
ja ja, ville bara kolla :e
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Chakotay, jag börjar allvarligt talat känna mig jävligt trött på dessa ständiga tjuvnyp.
Har du något emot mitt sätt att agera på webForum i egenskap av att vara forumledare - anmäl det till Kjell och be honom sparka mig - eller (ursäkta övriga webForums medlemmar) håll käften.
Rikard
forumledare, webForum
PS. Jag är fullt medveten om att jag borde skita i att skriva detta inlägg baserat på att det är - just nu - en rent känslomässig reaktion, men detta har nått en gräns. x(
Det kanske är så att Herr Chakotay ska överta forumledarskapet? DS.
Personligen har jag undvikit en del trådar här därför att de i mitt tycke är helt osmakliga och passar inte in här. Jag tycker nog ni borde använda lite sans och vett med vad ni postar. För ALLAS trevnad.
Sen vill jag bara flika in att Rikard gör ett hästjobb här på wF, han lägger ner många fler timmar än någon annan av oss. Han gör det frivilligt och utan att få betalt. Detta är inte eForum där någon nisse sitter på dagtid och slöar med forumen.
Om ni inte är nöjda, gör nåt bättre själv då!
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
Personligen har jag undvikit en del trådar här därför att de i mitt tycke är helt osmakliga och passar inte in här.
*host*...om minnet serverar mig rätt så vill jag nog minnas att fru Holmström själv har legat bakom en del trådar av "tantsnusk"-karaktär i det här forumet.
------------------
"Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches."
-Steve Ballmer, Microsoft CEO
Reefer, om du har så bra minne så borde du också komma ihåg att inget som jag har bidragit med har någon annan tagit anstöt av. Inga blodiga eller nakna kroppar eller annat som kan väcka anstöt och som varit under diskussion, jag har hållit nivån på ett smakligt sätt.
Du kanske blandar ihop mig med någon annan.... ?
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.