webForumDet fria alternativet

Vart går gränsen för vad som får publiceras här

Om webForum

48 svar · 1 315 visningar · startad av erka

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg
Frågan#1

Eftersom jag fått en stämpel av vissa att sätta bottennivån på bottenslamminläggen undrar jag hur långt man får gå innan ni raderar ens nyss postade inlägg.

Det går rykten om en viss forumledare tänkte hindra mitt inlägg om vad killar gör efter de har kissat :e :e

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

Medlem sedan jan. 20012 437 inlägg

erka: Du om nån har legat på det berömda håret mer än en gång ;)

Skywalker - jag tänker inte ens kommentera det där ;)

------------------

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

För att svara på din fråga...
http://cgi.webforum.nu/ssi/rules.shtml
Känns adressen igen? ;)

------------------
Varför är det så ont om Q*? - Hans Alfresson 1980*

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

erka...

Allt som du skulle vilja läsa och är inom ramarna för wF´s regler får du själv publicera.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19" TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?

Medlem sedan feb. 20001 143 inlägg

Det mesta tycks tolereras för publicering här... utom länkar till skjutna, blodiga demonstranter... http://free.webforum.nu/wf/Forum9/HTML/000077-7.html

Ok tycker denna bild är så märklig så jag undrar om det är ett känt fenomen att killar gör sådana här saker

------------------

[Redigerat av Skywalker den 04 sep 2001]

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

erka: Hahahaha!! :e :e :e :e

------------------
"It's not where ya from it's where ya at"

erka: Tänj inte på gränserna i onödan är du snäll!

Bilder på unga pojkars penisar är inte tillåtna här och det bör framgå, om än otydligt måhända, i wF-Reglerna...

[Redigerat av Skywalker den 04 sep 2001]

Skywalker
Vad vore ett samhälle om man inte prövade de rådande lagarna :e

<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#AA542B">
Bilder på unga pojkars penisar är inte tillåtna här och det bör framgå, om än otydligt måhända i wF-Reglerna...

Hittar föresten inget om det, tyckte bara det var en obehagligt märklig bild, och varför den går under namnet cobran vill jag gärna veta, he he he...

ja ja, ville bara kolla :e

------------------

erka; Nu vet du..

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Chakotay, jag börjar allvarligt talat känna mig jävligt trött på dessa ständiga tjuvnyp.
Har du något emot mitt sätt att agera på webForum i egenskap av att vara forumledare - anmäl det till Kjell och be honom sparka mig - eller (ursäkta övriga webForums medlemmar) håll käften.

Rikard
forumledare, webForum

PS. Jag är fullt medveten om att jag borde skita i att skriva detta inlägg baserat på att det är - just nu - en rent känslomässig reaktion, men detta har nått en gräns. x(
Det kanske är så att Herr Chakotay ska överta forumledarskapet? DS.

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Personligen har jag undvikit en del trådar här därför att de i mitt tycke är helt osmakliga och passar inte in här. Jag tycker nog ni borde använda lite sans och vett med vad ni postar. För ALLAS trevnad.

Sen vill jag bara flika in att Rikard gör ett hästjobb här på wF, han lägger ner många fler timmar än någon annan av oss. Han gör det frivilligt och utan att få betalt. Detta är inte eForum där någon nisse sitter på dagtid och slöar med forumen.

Om ni inte är nöjda, gör nåt bättre själv då!

------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.

Medlem sedan dec. 20003 083 inlägg

Personligen har jag undvikit en del trådar här därför att de i mitt tycke är helt osmakliga och passar inte in här.

*host*...om minnet serverar mig rätt så vill jag nog minnas att fru Holmström själv har legat bakom en del trådar av "tantsnusk"-karaktär i det här forumet.

------------------
"Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches."
-Steve Ballmer, Microsoft CEO

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Gang warfare! :e :e

Vilken hysteri det har varit kring dessa beryktade regler! Yikes...

Trams är kul (inom rimliga gränser) och jag är kanske den enda som tycker så på wF, men då får jag väl vara det då!

------------------
"It's not where ya from it's where ya at"

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Han gör det frivilligt och utan att få betalt

VA?
Är det verkligen så att man inte får betalt som forumledare?

Jag får i alla fall en check från Sune och Kjell punktligt varje månad, beloppet vill jag hålla hemligt, då det kan vara stötande för ovana läsare.

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=19" TARGET=_blank>Skulle du äta på restaurang, om det var rökförbud?
</A>Varför blir mina isbitar inte lika klara som i reklamen?

/me tycker fortfarande inte bilden var stötande, eller bröt mot reglerna **suckar**

------------------

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

Refeer
HAHA!!!

"tantsnusk" :e :e

------------------
Det är lättare att leva ett rikt liv som ung, när man vet att det väntar ett som gammal
E-post

[Redigerat av JAreMANNEN den 05 sep 2001]

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Reefer, om du har så bra minne så borde du också komma ihåg att inget som jag har bidragit med har någon annan tagit anstöt av. Inga blodiga eller nakna kroppar eller annat som kan väcka anstöt och som varit under diskussion, jag har hållit nivån på ett smakligt sätt.

Du kanske blandar ihop mig med någon annan.... ?

------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

*plockar fram popcornen*

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)