QQMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg "Q" skriver t.ex. om "korta, kryptiska inlägg som ingen begrep", och jag tror faktiskt att en förkrossande majoritet av de övriga medlemmarna inte vill bli medräknade som inget begripande.
Om jag säger så här: efter ett sådant inlägg har det mest varit folk som undrat vad du menat med inläggen - de som förstått dem har varit i förkrossande minoritet (av de som skriver öht naturligtvis).
Men jag ska inte tjafsa vidare om det där.
F.ö. tycker jag mig konstatera att just forumet 'Politik' gjort att mycket osämja uppstår, precis som jag förutspådde...
Osämja? Njaää, det håller jag inte med om. Visst är det långa och invecklade diskussioner där det hettar till ibland, men trots att till exempel Individen och jag (för det mesta) har diametralt skilda åsikter kan jag inte säga att vi är osams. ;)
------------------
"Det är inte samma sak att lyssna på handboll!"
"Öh, det är höjdhopp..."
Insiktsfulla studenter lyssnar på OS-sändningarna från Sydney.
kjellMedlem sedan dec. 1999757 inlägg
Då skulle 'Tips till webForum'-inlägg dyka upp bland övriga nya inlägg på Resumén och förmodligen få minst hundrafalt så många läsare som i nuläget! Och därmed skulle tipslämningen öka liksom orsaka betydligt rikare debatt!
Precis min åsikt och det är väl det som gjort att jag tillsvidare lagt 'Tips till wF' lite i skymundan.
I dagsläget är det min, allt mer inskränkta, fritid som går till webForum men hoppas att den nya versionen innebär en bättre möjlighet för andra intresserade att vara med och utveckla från början.
Tipsforumet kommer med all sannolikhet att ligga mer synligt i nästa version.
Och jag vidhåller att det vore praktiskt om signaturerna vore inramade eller på annat sätt markant sätt åtskilda.
Men det är de väl redan? Innan varje signatur finns det en rad som bara innehåller "------------------". Jag inkluderar min egen signatur i meddelandet för att illustrera ;):
------------------
<[MK]> "bönderna kämpar för bredband"