*undra*
33 svar · 499 visningar · startad av mott · sida 2 av 2
Frågan, av mott
Hur många inlägg måste man göra innan man blir "veteran"? Och finns det någon statusnivå innan dess? \------------------ Daniel Mott \\ My God, it's full of stars! \ \ \ \
Läs frågan i sin helhet →Det är bara för att han har snott mina inlägg x( :( :e
Åååååh
Kan man sno inlägg!?!?
Fan vad fränt!
Hur gör man? :e
------------------
Olle: Pappa, jag har fått en sticka i fingret...
Pappa: Nämen Olle, hur många gånger har jag sagt åt dig att du inte får klia dig i huvudet.
Och förresten, så tycker jag att inläggs räknaren är skit viktigt :)
Firar, var 100 inlägg med 5 liter cola så. :D
Snart dags igen :D
För att tala sanning (som knappt någon gör i den här tråden) så ska jag förklara lite. För länge, länge sedan fanns det fyra nivåer på en medlem (som man kunde läsa i medlemsinfot iaf) nämligen Medlem, Veteran, Moderator och Forumledare. Sen tog man bort titlen på medlemmarna och moderatorerna.
Eftersom Grymt är en moderator (Datorkonst i webbrelaterat) så har han inte längre någon titel och är därför en lägre stående människa än veteranerna. :e
Sen finns det lite andra titlar man kan ha under namnet här som Ej registrerad, Sysop. webForum (dvs Per) administratör/ansvarig webForum (dvs Sune och kjell) ocgh säkert nåt mer. Äh. ;) Blev det klarare nu?
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
För länge, länge sedan fanns det fyra nivåer på en medlem (som man kunde läsa i medlemsinfot iaf) nämligen Medlem, Veteran, Moderator och Forumledare. Sen tog man bort titlen på medlemmarna och moderatorerna.
Så förfärligt länge sedan kan det inte ha varit, i min info står det "veteran" och jag reggade mig den 27:e dec 2000.
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.
Nja, med detta inlägg så blir det 913 inlägg/110 dagar=8,3 inlägg per dag.
Inte så farligt tycker jag.
Skulle tro att större delen av dom inläggen är från dom första 30-50 dagarna, då det var en räcka med intressanta diskussionstrådar här i cafe wF.
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.
[Redigerat av Reefer den 16 apr 2001]
länge, länge = ett halvår ;)
*Hu vad tiden går snabbt*
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)