Coolt. Väderstad ligger i Mjölby kommun juh.. ;) *jättenära*
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Det var mörkt, det brukar vara mindre trafik då. Kanske rentav ingen trafik alls om det var natt. Eftersom det också var motorväg så fanns det ingen mötande trafik. Sen stod det inte att han körde så hela tiden. Han kan ju ha velat testa hur fort bilen gick och hade oturen att hamna i kontrollen. Nu försvarar jag inte den här mannens agerande, men jag funderar om det är så nödvändigt att sätta upp en stor artikel i Expressen bara för att han har kört 245 km/h.
Jag åker relativt ofta Stockholm - Orrefors ( via Kalmar eller Oskarshamn) OFTA döda djur...Speciellt nattetid
Och det är E4:an? Nu snackar vi motorväg och ser man från Norrköping och vägen ner till Kalmar så har du ju inte många meter motorväg inte...
Jag åker relativt ofta Stockholm - Orrefors ( via Kalmar eller Oskarshamn) OFTA döda djur...Speciellt nattetid
Och det är E4:an? Nu snackar vi motorväg och ser man från Norrköping och vägen ner till Kalmar så har du ju inte många meter motorväg inte...
Nä inte hela vägen men är det en ursäkt att få köra i 254 ?? Idioter kör så, eller skall man kalla dem egoister ?!
------------------
/Annelie
”Döm aldrig i vredesmod
eftersom vreden går över men domen står kvar.”
Det var inte frågan nu. Jag sa att jag inte försvarade hans agerande. Men du sa att det var mycket döda djur längs motorvägen ner till Kalmar. Problemet är att det inte är någon motorväg dit. :i
Själv har jag då aldrig sett ett enda rådjur på någon motorväg.
Hur som helst så låter 245 km/h oerhört fort. Men är det relativt tomt på motorvägen så går det alldeles ypperligt att testa bilen i den hastigheten.