Instämmer med föregående gnagare! Idag är sannerligen inte igår! Däremot är idag igår i morrn om mina kalkyleringar stämmer.
... för det var voigtann1s födelsedag! Grattis i efterskotta, din gamle bäver! :bire
18 svar · 1 333 visningar · startad av @nders
... för det var voigtann1s födelsedag! Grattis i efterskotta, din gamle bäver! :bire
Instämmer med föregående gnagare! Idag är sannerligen inte igår! Däremot är idag igår i morrn om mina kalkyleringar stämmer.
Hehe... blir det en daglig tråd om detta?
Eller ska vi rösta om det. :)
Förresten, jag tror födelsedagsbarnet är skyldig folk en förklaring till det kryptiska användarnamnet.
Jag skulle även vilja veta om man skriver ihop även imorrn liksom idag och igår, eller om man skriver i dag och i går liksom i morrn, men det kan vi ta när som helst idag eller i morrn, men inte igår.
Hehe... blir det en daglig tråd om detta?
Eller ska vi rösta om det. :)Förresten, jag tror födelsedagsbarnet är skyldig folk en förklaring till det kryptiska användarnamnet.
Vad är kryptiskt med det? Mitt efternamn är Voigt, har alltid blivit kallad Voigtan, hade ett konto här som var voigtan men gick förlorat och råkade skriva ett extra n när det skulle varit voigtan1 :P
Tackar igen ;)
Vad är kryptiskt med det? Mitt efternamn är Voigt, har alltid blivit kallad Voigtan, hade ett konto här som var voigtan men gick förlorat och råkade skriva ett extra n när det skulle varit voigtan1 :P
Aha! Makes sense! Men visst är det en aaaaning kryptiskt eftersom man ju inte vet vad du heter....för dom andra alltså. Själv är jag en shaman, kör ofta med telepati och visste självklart om det hela tiden. :h
Tackar igen ;)
Väl bekomme.
Aha! Makes sense! Men visst är det en aaaaning kryptiskt eftersom man ju inte vet vad du heter....för dom andra alltså. Själv är jag en shaman, kör ofta med telepati och visste självklart om det hela tiden. :h
Och nu har jag avslöjat en av internets många hemligheter ;) nu kan folk sova tryggt på nätterna igen :P
Bara 363 speciella dagar kvar till nästa speciella dag!
Swing
Man säger Grattis och svingar en bägare! :bire :bire :bire :birp :birp :birp
Nåja det blev kanske lite många!
Blir det en tråd till annandag-voigtann1s-födelsedags ära imorgon också?
grattis igen btw
Va, är det fredag? :o
voigtann1: När jag ändå har dig på tråden, här i tråden, vadan din signatur? Jag har hört att Helsingborg ligger i södra delen av Norrland. Stämmer det? Och vad heter na på mirkken?
voigtann1: När jag ändå har dig på tråden, här i tråden, vadan din signatur? Jag har hört att Helsingborg ligger i södra delen av Norrland. Stämmer det? Och vad heter na på mirkken?
Det kan säkert stämma ;) Jag är dock smålänning som bor i skåne, min signatur är ju ett gammalt kinesiskt ordspråk.... det kan jag ju inte ändra på!
amenvaffan... nu kom jag på att du ju måste vara släkt med Brad Pitt o Jollan?
Hon stavar dock med Voight så det tror jag inte ;)
Hon stavar dock med Voight så det tror jag inte ;)
Äh! Jag har släkt som ändrade stavningen på Vendel till Wendel och polaren la till ett "h" i sitt efternamn men är ju fortfarande släkt med sin mor och far som kör h-löst.
Kolla upp det! Kittlar dödskönt i kistan! Bättre än Sju steg till Kevin Bacon. Å tänk OM???!!!!! :P
Äh! Jag har släkt som ändrade stavningen på Vendel till Wendel och polaren la till ett "h" i sitt efternamn men är ju fortfarande släkt med sin mor och far som kör h-löst.
H-H-ja-ja... Är du säker på det? :p