webForumDet fria alternativet

Dagens Fuel-mysterium

Småprat

6 svar · 488 visningar · startad av Web-Tor

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Frågan#1

Jag letade efter en tråd i HTML-forumet och råkade stöta på ett tomt inlägg av Fuel. Reagerade inte så mycket på detta utan sökte glatt vidare och hittade då ett till tomt inlägg. Vid en närmare sökning visar det sig att Fuel har raderat hundratals inlägg kvällen den 18 december förra året. :q

Man blir ju nyfiken! Vad tror ni har hänt?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Han har ju varit aktiv efteråt. Uppenbarligen fick han lite syrliga kommentarer på sina inlägg, raderade dem men tänkte om och började posta lite mer konstruktiva (?) svar, vad vet jag. En vild gissning. :)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Spooky! Men med ett sånt skägg vet man aldrig vad det döljer sig för en person bakom ;) Exempelvis jag har ju haft ett sånt, och det säger ju en del.

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Det var nog mitt fel tror jag. Efter mitt inlägg här upplevde jag att han började redigera: http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1264381#post1264381

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

spango skrev:

Spooky! Men med ett sånt skägg vet man aldrig vad det döljer sig för en person bakom ;)

Ah! Skägget tror jag också är inblandat.
Kan han ha fastnat med slägget i tangentbordet och raderat inläggen av misstag?

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Alla ger en kram till Fuel! :D

KRAAAAAM :f

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Web-Tor skrev:

Ah! Skägget tror jag också är inblandat.
Kan han ha fastnat med slägget i tangentbordet och raderat inläggen av misstag?

Kan så vara. Det hände mig både en och två gånger på den tiden, om än inte med riktigt så kataklysmiska resultat. Om så är fallet; du har mitt medlidande, skäggbroder :f

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)