Istället för att ge varandra middagstips så kan vi ge varandra tips på middagar som inte var goda. Så att folk inte får för sig att äta det.
Mitt tips är kvällens middag:
En konservburk med 420g vita bönor i tomatsås. Man bara öppnar den och äterdirekt. Det ska inte värmas och det ska inte ätas något till. Det kan tilläggas att den burken jag tryckt i mig hade bäst före-datumet maj 2004.
Haha, det kan inte vara så sjukt som jag känner mig just nu. Vet inte om det var att den var ett år gammal eller om det var den slemmiga tomatsåsen, eller kanske till och med en kombination av det.
En annan middag, som är lite utav en klassiker är ju en påse chips och en 1,5 liters cola. Det uppskattas ju otroligt mycket just när man äter, men när man ätit klart så mår man inte så bra. =/
Danny, nar jag gjorde grot tog jag tva matskedar salt istallet for tva kryddmatt eller teskedar eller vad man ska ha, det smakade ratt vidrigt det med.
Nåt som ser sådär frestande ut är ju jättelika konservburkar med typ "ravioli i tomatsås". Dumlat som man är står man och inbillar sig själv att det är "nästan som makaroner" och "i princip en färdig måltid!". "I en burk!"
Men hur jävla gott är det sen när man har mikrat en skål med.. ja.. blöta makaroner i rinnig tomatsås?
Jag testade hundgodis förut. Runda ringar med hål i, smakade kyckling. Smaken var faktiskt inte helt hemskt, men konsistensen var stenhård. Inte så lyckat.