..suttit i en tunnelbanevagn vid Thorildsplan i tio minuter medan tre konstaplar gick omkring på perrongen och spanade in på oss. :q
..fått det trevliga beskedet av chefen att lönen trillar in redan på torsdag. Då blir det :birp i helgen, se upp Jönköping! :e
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 722 visningar · startad av Vimp · sida 561 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. fått min mail att funka .. ÄNTLIGEN!
...köpt nya dansskor i svartvit gangsterstil - härligt!
...upptäckt i efterhand att jag sett en för mig ny fågelart under lördagens fågelskådning: spetsbergsgås! Yay, nytt kryss!
...lämnat in projektarbete i prolog
...kommit med förslag till wF-staff som jag med spänning väntar svar på :)
..listat mina favoritbloggar på wF!
1. Är Overrides blogg, kollade några inlägg som handlade om what's uuuuuuuup - reklam, Oh'hell that's a big laugh! :L .. nu är den bloggen borta? :( 2. Silfvers blogg, gillar att läsa hans inlägg både på bloggen och på forumet! (bloggen finns kvar!)
3. Drydens blogg, trevlig, snäll och kamratlig blogg.
4. Zaimans blogg gillar jag, pga alla dessa ofantligt vackra bilder han tar!
5. cayas blogg, cool, bara så coooool. ;)
...gjort bort mig
LoLo skrev:
1. Är Overrides blogg, kollade några inlägg som handlade om what's uuuuuuuup - reklam, Oh'hell that's a big laugh! :L .. nu är den bloggen borta? :( 2. Silfvers blogg, gillar att läsa hans inlägg både på bloggen och på forumet! (bloggen finns kvar!)
wiiii :) tack
...avnjutit lyx ifrån sambon. :)
...återigen sett oerhörd spännande hockey. :)
Dryden skrev:
...fortsatt njuta av strålande solsken och några minusgrader, något som Trollhätteborna tydligen inte gör. Eller för att citera syster i hennes MMS...
För det första. All snö vi utsetts för i den här regionen (även om det är mest i hela Sverige) njuter vi av! Mycket pulka och skottning. :)
Dryden skrev:
Plogbilen har kört fast och väntar på bärgare... Blåljusen lyser upp 45:an. I lördags hade vi grillpremiär. Igår gick [Winterlord] i linne...
Men va fan?! Jag går i både shorts och linne ifrån februari till november. Det vet väl alla? ;) Och jepp, i lördags släpade jag fram utemöblerna och grillade rejält marinerade karréskivor. Smakade smaskens. Synd att maten inte följdes upp av förväntad hockeymatch. (Läs elitserietråden).
Nej, men seriöst. Igår när jag gick i linne så grävde jag upp en häck (tujja) med stubbe, rot och allt som hör därtill. Häcken har stått sedan 1980 (och är med andra ord lika sega och djuprotade som vår käre forumledare :p ) och rötterna/stubbarna var därefter. Solen sken över bar himmel och det var minst säkert 10-11 grader i solen. Eftersom jag också är som jag är så vägrade jag motorsåg och körde på med bladsåg, yxa och järnspett (för övrigt arvegods ifrån Dryden's och Filippo's morfar), vilket resulterade i att man blev aningen varm i kroppen. Ska se om jag inte kan få in "före/efter-bilder" imorgon. ;)
LoLo skrev:
1. Är Overrides blogg, kollade några inlägg som handlade om what's uuuuuuuup - reklam, Oh'hell that's a big laugh! :L .. nu är den bloggen borta? :(
2. Silfvers blogg, gillar att läsa hans inlägg både på bloggen och på forumet! (bloggen finns kvar!)
Bugar och bockar...
.. Vaknat med grymt trötta ögon.
.. Gjort mackor och skyndat iväg till jobbet
.. Skrapat bilen (Vem stängde av värmen !?)
LoLo skrev:
Åhå, tackar. Men det ska bli lite förändringar tror jag. Jag vill inte vara trevlig, snäll oh kamratlig. :p ;)
Winterlord: :birp
...vaknat lite för sent, men det ska nog gå vägen ändå.
...bestämt mig för att förvänta mig ett telefonsamtal.
...fusk-"ätit" frukost. Hej, proteindryck. :OO
... sökt till en distansutbildning i Digital bildbehandling (Mattias, Moderskeppet)
... läst på om active directory på server 2003 då våran Red Hat håller på att lägga av.
...haft viljan men inte möjligheten att vara på en begravning.
...bara insett att klyschan "vissa som lever förtjänar att dö - vissa som dör förtjänar att leva" stämmer allt för väl.
. :(
...vaknat lite senare. :bire
är ganska trött hade migrän igår och såv inte en sekund i natt Zzzzzzzzzz
..varit på ultraljudsundersökning med sambon igen, sett att det är en liten pojke där inne! :D
Pedda skrev:
... sökt till en distansutbildning i Digital bildbehandling (Mattias, Moderskeppet)
..tyckt att Pedda ska hälsa till Matte och Holma från mig. :e
Fotat lägenheten för att sen lägga upp en annons på blocket.
JoakimE skrev:
..varit på ultraljudsundersökning med sambon igen, sett att det är en liten pojke där inne! :D
Hans processor var inte särskilt snabb! Men det är väl något som utvecklas genom åren antar jag. Men tyst var han ju i alla fall!
..fått reda på att knivmorden i Arboga drabbade en familj där en polare bott, hon skriver jämt om de underbara ungarna på sin blogg. Men idag var det ett annorlunda inlägg. :( Fy fan. :x
silfver skrev:
Hans processor var inte särskilt snabb! Men det är väl något som utvecklas genom åren antar jag. Men tyst var han ju i alla fall!
nörd..! :bla ;)
JoakimE skrev:
nörd..! :bla ;)
Haha, var tvungen. ;) Men det måste vara så jäkla spännande att se sin unge på bild sådär! Skithäftigt ju.