...sett Hv fått stryk på hemmaplan mot Modo. :bla
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 854 visningar · startad av Vimp · sida 218 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →blivit väckt av en valp som la sig på mig och pussade mig :f
...kommit hem och sett röran. Ikväll blir det stort röj här. Verkar ha slarvat bort en av mina högtalarkablar, inte bra alls.
...fixat julklappar. :)
... köpt tågbiljett inför morgondagen.
... varit i skolan och pluggat i sju timmar fast jag är ledig. :)
... kommit hem och fortsatt plugga.
.. storbölat för jag kollade på en gammal, gammal repris av cityakuten - det avsnittet då Mark dör (cancern). Kan inte med sånt där! :(
..varit på seminarium ang alkolås, lämpligt nog demonstrerade vi rätt användning av alkohol på vägen ner genom att köra ovan nämda Saab 9-5 Biopower fulltankad med E75 tur & retur Falun-Stockholm... ;)
...gråtit en skvätt över den inkompetens som verkar prägla min bostadsrättsförening. Varför de ska driva ett eget nät när de inte verkar klara av det är för mig en gåta, när stadsnätet finns tillgängligt utan några större problem. Just nu sitter jag utan några som helst möjligheter att komma åt min burk utifrån. Det är nästan så det lockar med ComHem. Säger väl det mesta... :OO
...varit flitig. Gjort klart en labb och pillat med två hemsideprojekt. :)
Klös skrev:
...återgått till att vara singel (n) :bla :( :x
*host* några timmars samtal mellan fyra ögon rede ut problemen så äsch... jag är osingel igen (y) :f :r
Grattis. Hoppas allt är bra nu då. :bire
Klös skrev:
*host* några timmars samtal mellan fyra ögon rede ut problemen så äsch... jag är osingel igen (y) :f :r
Det var mig då ett jäkla velande på er två. :p ;)
Skämt å sido, bra jobbat! (y) :)
...varit hos läkaren som förklarade att jag var sjuk. :bla Har haft halsont, hosta, förkylning länge. (n) Läkaren förklarade att om jag hade kommit en dag senare så kunde jag fått lunginflammation. Så nu är det pencilin i 10 dagar som gäller.
Nu har jag iaf fått tillbaka rösten ordentligt. Är dock lite hes fortfarande.
..slagit till och inhandlat årets första julvört! :f
...kört iväg med bilen utan att dra ur motorvärmarkabeln! :l fick lite bråttom och tänkte inte alls på det. Då kabeln inte räcker de 4 milen till jobbet så blev det så att den först drogs ur stolpen, sedan 10 meter senare lossnade den från bilen... märkte inget alls men kom på det därefter. Konstigt nog så klarade sig allting! (y)
... slagit pers på vägen till jobbet. I vanliga fall tar det ca 25-30 min, idag bara 20 :e
...fått ännu en KOMPLETTERINGSUPPGIFT TILL BLIXTLABBEN!!! Gah. Ibland blir man bara så trött på envisa lärare. :bla
...haft en pissmorgon på jobbet.
...börjat ladda för träningen ikväll.