gerhard skrev:
Lägger in en bild till från Kråkenes. Stod en hel dag nästan och fotade vågor. Kan det vara normalt :)
lika normalt som att sitta och fota vattendroppar i ett glas i 5 timmar för att få den rätta bilden :bire
Härlig bild.
192 svar · 11 503 visningar · startad av silfver · sida 9 av 10
Ny månad, ny tråd. :) Jag inleder med en bild på lite mer löv.
Läs frågan i sin helhet →gerhard skrev:
Lägger in en bild till från Kråkenes. Stod en hel dag nästan och fotade vågor. Kan det vara normalt :)
lika normalt som att sitta och fota vattendroppar i ett glas i 5 timmar för att få den rätta bilden :bire
Härlig bild.
Override skrev:
Shit! Hur har du fått till det där ljuset? Det var lite spännande faktiskt. Tid på dygnet?
Fotot är taget kl. 13:54 den 18/11, och ljuset har jag faktiskt inte gjort något åt. Det enda jag gjort är att ta bort färgerna. Jag bifogar fotot i original (nåja, lite förminskat, för er skull.)
Jag är verkligen en amatör, jag kan verkligen inget om min kamera, och jag har ingen Photoshop-kompetens heller. Så det blir som det blir med mina bilder helt enkelt. =)
Jag tycker bilden på den lilla stugan ger mig den lilla höstruggiga känslan som man gärna vill ha denna tid på året (trots att det är 10 plusgrader ute.)
mvh
@nders skrev:
Här kommer en liten stuga som till vardags står i närheten av Runtuna kyrka utanför Nyköping.
Snygg bild! Så det är där du bor...då vet vi var vi ska vara när det är WF-träff nästa gång. :moose
Julbelysning
Golden Gate-bron.
Fia skrev:
Golden Gate-bron.
Oh, den bron jag uppleva live! Tycker den är så... fashinerande? :)
Måste säga att jag gillar färgbilden bättre, den är kanon Det gröna fältet som syns genom huset ger bilden en annan dimension. Den svartvita tycker jag blev lite för grådaskig.
@nders skrev:
Override skrev:
Shit! Hur har du fått till det där ljuset? Det var lite spännande faktiskt. Tid på dygnet?
Fotot är taget kl. 13:54 den 18/11, och ljuset har jag faktiskt inte gjort något åt. Det enda jag gjort är att ta bort färgerna. Jag bifogar fotot i original (nåja, lite förminskat, för er skull.)
Jag är verkligen en amatör, jag kan verkligen inget om min kamera, och jag har ingen Photoshop-kompetens heller. Så det blir som det blir med mina bilder helt enkelt. =)
Jag tycker bilden på den lilla stugan ger mig den lilla höstruggiga känslan som man gärna vill ha denna tid på året (trots att det är 10 plusgrader ute.)
mvh
Docka
Det kändes rätt läskigt att se en massa nergrävda dockor mitt i trädgården måste jag säga...
Nicrosoft skrev:
Måste säga att jag gillar färgbilden bättre, den är kanon Det gröna fältet som syns genom huset ger bilden en annan dimension. Den svartvita tycker jag blev lite för grådaskig.
Jag håller nog med tror jag. Egentligen. Och det var ju bra att jag postade färgbilden också. :)
mvh
Första bilden med nya kameran ;)
jowafe: Grattis! Det ser ju ut att fungera bra också. ;)
silfver skrev:
Det kändes rätt läskigt att se en massa nergrävda dockor mitt i trädgården måste jag säga...
Det är lite skräckfilm över dockbilderna
silfver skrev:
Varför låg de där? Vem hade grävt ner dem? Man blir ju nyfiken. :)
Fia skrev:
Skrot-Nisse! :e
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1257602#post1257602
LenaMarie skrev:
Det är lite skräckfilm över dockbilderna
Ja, absolut. Det var helknäppt att gå runt där inne alltså.
Fia skrev:
Ja, det är ingen som vet varför. Kanske gick hans ilska ut över gamla dockor som han slängde ut igenom fönstrena.
silfver, var nånstans finns det där mystiska huset?
blåjeans skrev:
silfver, var nånstans finns det där mystiska huset?
Mittemot Barnarpsskolan(!), i Barnarp. :)
Clam chowder soup, specialité på restauranger i Fisherman's Wharf, San Francisco.
Fia skrev:
Clam chowder soup, specialité på restauranger i Fisherman's Wharf, San Francisco.
Soppa i en fralla? Vad fräckt! :e