webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 153 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

...påbörjat en uppladdning till Crimson, 255 Mb, nu är den på bild 4 av 100, endast 882 minuter kvar... får se vilken dag det blir klart...

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...svurit mig blå över all onödig byråkrati och alla omständiga omvägar som måste gås igenom för att få ett jävla papper registrerat. I min enfald trodde jag att det var 2006, inte 1906. (n)

...varit hos min Naprapat på halvårskontroll, såg bra ut. Men han har smyghöjt priset till 500 kronor!

...städat lite på datorn och plockat ihop alla nya foton, undrar var man ska gömma över 11000 foton?

...pga datorstädningen har jag kunnat defragmentera min systemdisk, det var bra länge sedan jag kunde göra det! (kunde och kunde, men pga 15%-grejjen ni vet).

...inte badat!!! För min polare var inte så sugen på det, fan också, det som är så varmt! Imorrn kanske...

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

...gått över ån efter vatten. Internet innehåller för mycket information helt enkelt ;)

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

..pillat mig i naveln och tagit två timmar på mig att stiga upp, länge leve lediga vardagar! :birp

..insett att min gamla mobil var över ett år gammal :OO

..köpt ny mobil, K610i som råkar vara en väldigt trevlig mobil! :bire

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

...svurit och svurit och svurit över den satans Murphy och hans förbannade lag!
Här tar man semester för att kunna vara med på de tre sista, tillika roligaste, dagarna på Insparken och så blir man sjuk och tvingas käka piller som inte går att blanda med alkohol.

Fan. :(

:stefan: skrev:

Här tar man semester för att kunna vara med på de tre sista, tillika roligaste, dagarna på Insparken och så blir man sjuk och tvingas käka piller som inte går att blanda med alkohol.

lugn i stugan... det var väl bara en vecka du behöver stå ut utan alkohol... kanske levern börjar fungera igen under tiden och du kan alltid städa datorn eller nåt tills det är över :)

..av ren jävla princip knallat ner till Akademien och druckit Cola bland alla packade studenter och nybakta ettor.

Danny skrev:

lugn i stugan... det var väl bara en vecka du behöver stå ut utan alkohol... kanske levern börjar fungera igen under tiden och du kan alltid städa datorn eller nåt tills det är över :)

Jo, men då är semestern över och insparken över - dessutom min sista inspark eftersom jag förhoppningsvis flyttar till Stockholm framöver... :l

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

...spillt ut en halv burk keso på hallm attan. jag orka rinte ens fixa det just nu. heja vad kul att vakna i morrn!

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg

Vaknat o konstaterat att ja inte har så stor lust o gå till jobbet i dag.
Men men Laddat telefonen med massa Bra musik o terrorisera mina koleger med så an nog bli en bra dag endå :P

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Missade du gårdagen på Akademin? :l

Jäklar i gatan vad folk det var ute i går. Och det var verkligen sista insparksdagen för så full som jag var i går... :birp Det snurrar fortfarande i huvudet när jag skriver det här. :p

...och i dag har jag vaknat av att hantverkarna börjar göra om köket där uppe. Så nu kommer jag inte kunna sova ut på två veckor!

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Inte kommit ut på nätet under nästan en timme. Tur att man har reservnät. Värre än när strömmen går!

..försökt komma fram till Öronkliniken på Ryhov så man kan få sitt sjukintyg. :l

silfver skrev:

Missade du gårdagen på Akademin? :l

Jäklar i gatan vad folk det var ute i går. Och det var verkligen sista insparksdagen för så full som jag var i går... :birp Det snurrar fortfarande i huvudet när jag skriver det här. :p

...och i dag har jag vaknat av att hantverkarna börjar göra om köket där uppe. Så nu kommer jag inte kunna sova ut på två veckor!

Njaä, av ren envishet byltade jag på mig, knallade ner och drack två Cola... :e
Annars hade jag suttit med X-life på sittningen och härjat och på Akademien hade Asp (den ene som toastade, hade nog Vostokvästen på sig), Backéus (vit overall och grå väst) och jag (blå overall och grå väst) stått i baren och satt rookiesarna där bakom på prov... §e

Nå, blev du fyllenolla? ;)

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

...gett mig in i budgivningen på ett hus. :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

..försökt komma fram till Öronkliniken på Ryhov så man kan få sitt sjukintyg. :l

Njaä, av ren envishet byltade jag på mig, knallade ner och drack två Cola... :e
Annars hade jag suttit med X-life på sittningen och härjat och på Akademien hade Asp (den ene som toastade, hade nog Vostokvästen på sig), Backéus (vit overall och grå väst) och jag (blå overall och grå väst) stått i baren och satt rookiesarna där bakom på prov... §e

Nå, blev du fyllenolla? ;)

Haha, okay. :e

Nej, jag blev ingen fyllenolla. Någon random snubbe jag aldrig sett innan blev det. Men en brud i min klass med fyllebrudnolla. Men om jag säger så här. Jag är fortfarande full. :birp

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Winterlord skrev:

...gett mig in i budgivningen på ett hus. :)

cool! lycka till!

vill du att jag ska mordhota de andra intressenterna?

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... klippt gräset.

...fortsatt med kureringen. Går inte så bra, jag lär nog få vara inne och halvdäckad i morgon också. :l

..bytt dammsugarpåse.
..insett att jag inte har några fler dammsugarpåsar.
..skrivit inköpslista till morrondagen. :e

Dryden skrev:

...fortsatt med kureringen. Går inte så bra, jag lär nog få vara inne och halvdäckad i morgon också. :l

Du kan få låna lite piller av mig, jag har tre sorter att välja på! ;)

Tikacillin är vanlig bonnpenicillin.
Flagyl är inflammationshämmande, men man ska inte dricka alkohol på det och det smakar metall i munnen av det.
Diklofenak har samma verksamma substans som Voltaren. :birp

Jag har bra pris, bara för dej kompis!

kolon, du är en rikig kompis. :p

...inhandlat chips. Nu blir det film.

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
134 ms — ändringar (db)