blåjeans skrev:
Låter spännande! :) Men visst är det kul att planera?
Japp, det är så kul! Speciellt eftersom nuvarande kök i stort sett är standard sedan slutet på 40-talet. ;)
17 993 svar · 1 290 346 visningar · startad av Vimp · sida 152 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →blåjeans skrev:
Låter spännande! :) Men visst är det kul att planera?
Japp, det är så kul! Speciellt eftersom nuvarande kök i stort sett är standard sedan slutet på 40-talet. ;)
Äntligen fått ihop garderoberna som jag haft i över ett år. Nu står de på plats och är fyllda med hyllor och korgar.
Men det ligger en lång historia bakom dessa....
...börjat på gymnasiet. :p
Skaffat en trådlösanslutning typ USB nu när vi reser ut i Europa med den lilla gamla datorn. Verkar fungera.
...hittat nånting att döda tid med nu när jag sett klart V-serien. Jag hittade nämligen fetingmod till spelet Ghost Recon som jag köpte nyligen (spelat det mycket förut). Moden heter Swedish Force - For King & Country och innehåller M90-uniformer, nya vapen, KSP58 t ex och massa annat, 111 Mb stor. Riktigt grymt!!
Första arbetsdagen efter semestern. :(
:stefan: skrev:
..insett att jag återigen åkt på en halsböld. Jag vet precis vilken jävla smärta det innebär att få den åtgärdad... :x
..gett upp efter en natt med noll sömn, ringt vårdcentralen, blivit kopplad till kliniken på Ryhov och blivit ombedd att komma dit vid fem.
Skalpell och kanyl, here I come again... :x
stort medlidande till :stefan: :x
Fyfan... :stefan: det där låter så jäkla obehagligt... lycka till.
...idag har jag loggat in på skolans dator. :D Fint.
...testat Windows Live Messenger. Miranda har aldrig känts bättre!
Dryden skrev:
...testat Windows Live Messenger. Miranda har aldrig känts bättre!
det tolkar man som att du tycker Windows Live Messenger suger?! :)
själv skulle jag aldrig komma på tanken att gå från Miranda...
Danny skrev:
det tolkar man som att du tycker Windows Live Messenger suger?! :)
själv skulle jag aldrig komma på tanken att gå från Miranda...
Korrekt uppfattat. Blev omkulltjatad. Testade. Och gick tillbaka. Det kändes så enkelt att fatta det beslutet. ;)
...suttit i två timmar på akuten.
#webforum skrev:
[19:46] * [^stefan^] slapp skalpellen.
[19:46] * [^stefan^] slapp inläggning.
[19:46] * [^stefan^] slapp inte Flagyl.
[19:46] <[^stefan^]> Noll alkohol i en vecka alltså... :/
...har haft nattvandring och krökat hela dagen. :birp :e Nu ska jag sova inför matteföreläsningen i morgon bitti. :x
..vaknat med 39,2. Klart som fan man ska bli sjuk på semestern. :x
silfver skrev:
...har haft nattvandring och krökat hela dagen. :birp :e Nu ska jag sova inför matteföreläsningen i morgon bitti. :x
Nej, nattuppdrag var det! :moose
Hade jag varit frisk hade jag suttit med Hi Life och blivit mutad, så skatta din lyckliga stjärna att jag knaprar piller... :bla ;)
...brr. *äta filmjölk för att slippa bakfylla* Snart dax att cykla in till skolan för matte! :p
:stefan: skrev:
Nej, nattuppdrag var det! :moose
Hade jag varit frisk hade jag suttit med Hi Life och blivit mutad, så skatta din lyckliga stjärna att jag knaprar piller... :bla ;)
Haha, då missade du nåt! Jag var tysk med frusna fiskpinnar, jag var sjungande vägarbetare och så spelade jag upp fem filmcitat för alla i hi life. :P
Krya på dig.
...blivit "hyfsat grinig" på en telefonjävel! Funderar på uppsägning. x(
...hittat nya objekt att studera. Vilket innebär nya kalkyler. :)
...konstaterat att det finns fler fördelar med att röra på sig än jag tidigare tänkt på. :)
...funderat på vad som egentligen händer.