bewern skrev:
Min åsikt är att du har betett dig mycket omoget.
Så omoget att du borde sälja bilen och lämna in körkortet på polisstation. För du har inte visat de omtanke om medtrafikanterna som jag anser man kan kräva av förare.
Min åsikt är nu att du inte vet vad du talar om, fanns inga medtrafikanter, om det funnits hadde jag aldrig gjort såhär, jag gjorde såhär eftersom vägen var a) bred b) lång raksträcka c) trafiktomt så långt ögat kunde se, vilket var ganska nära horisonten i detta fall d) det fanns mer än tillräckligt med rum, det var bara på fel sida som det fanns rum.
Var det en som lärde sig köra bil?
Man brukar oftas vara två i bilen då, dessutom finns ingen körskola inom 50km.
Fanns det ett sjukdomsfall i bilen?
Då borde väl gubben framför kört slumpmässigt konstigt och inte med flit köra framför mig när jag försöker köra om, detta gick på en bra stund också.
Det fanns ingen annan i bilen heller.
Var bilen trasig på nåt sätt?
Om bilen var trasig, varför släpper han då inte om mig?
Troligvis har ingen aning om varför de betedde sig som de gjorde.
De, är han, och han visste nog, man parerar inte den som är bakom flera gånger när han försöker köra om om man är sjuk, övningskör eller nått liknande, detta krävdes ett mål, målet var att inte släppa om mig fastän det hadde varit världens enklaste sak.
Så, jag riskerade ingens trafiksäkerhet, inte ens min egen för det fanns så pass mycket rum på den sidan och allting gick så sakta.