[citat=stoffe]Inte för att vara elak, men vem är cecilia?[/citat]Hon heter celia. På wF finns inte nicket cecilia registrerat, även om det möjligen finns någon sådan här ändå.
såg det sen, går dock inte att redigera inlägg här i nyhetsforumet...
Inte för att vara elak, men vem är cecilia? medlem sen 2001, men ändå inte lyckats spama oss med mer än ~700inlägg? en riktig doldis....
Jag förstår att det kan verka konstigt, ärligt talat så blev jag lite förvånad själv
Angående anonymiteten: Vill jag fråga nåt om programmering så använder jag sökfunktionen. 99% av alla frågor är redan besvarade så det blir inte att jag postar så mycket i de forumen utan inläggen hamnar i cafét istället. Jag hade ca 1600 inlägg innan de inläggen inte räknades längre, så jag har "tramsat bort" ca 50%.
Vem är jag då? Jag är 34 år, bor i Solna och jobbar som kontorsansvarig/webmaster på ett företag inom hälsovård. Jag har pysslat med hemsidor sen 95 som student, på jobbet och på fritiden. Övrigra intresen är bla sport, astronomi, musik. Nån gång under veckan kommer jag länka till min hemsida i min signatur eller profil så ni som är riktigt nyfikna kan läsa mer
Tack för välkomnandet alla
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow For redundant, see redundant.
Comment