En liten tanke: många av de sydeuropeiska länderna (där även Tyskland ingår i detta fall) tycker nog det är knepigt med engelska, medan vi tycker att det nog inte är så bökigt att lära sig.
Inte så underligt när de dubbar precis allting...
Inte så underligt när de dubbar precis allting...
.
Comment