AIK eller Assyriska...?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blårand
    Medlem
    • 2003-01-05
    • 1504

Idag den 18 får vi veta svaret, om Örebro SK blir kvar i allsvenskan eller ej. Om så blir fallet så tycks det klart att man utökar allsvenskan till 15 lag, så att Assyriska får spela i allsvenskan även de.

I och med dagens beslut kanske denna soppa äntligen kan få ett slut.

Comment

• :stefan:
      Moderator
      • 2000-04-28
      • 8032

[citat=Blårand]I och med dagens beslut kanske denna soppa äntligen kan få ett slut. [/citat]Det lär den inte få. Om beslutet går Örebro emot kommer de fortsätta överklaga till ännu en instans...

Köp läget och tyck om det - ni är i ettan!

Framförallt som Olof Lundh skrev i Expressen igår om ÖSK får rätt: "Förlorare: Svenska fotbollförbundet, licensnämnden, appellationsnämnden och svensk klubbfotboll. Ett fruktansvärt fiasko för alla inblandade kring elitlicensen."

Vad ska man ha en elitlicens till om man vet att man får rätt bara man överklagar tillräckligt långt?
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Web-Tor
        Medlem
        Smurf
        • 2000-11-03
        • 11794

/Tor
        Jag och mina bilder.

Comment

• Blårand
          Medlem
          • 2003-01-05
          • 1504

Japp, då var denna soppa slut då.

Spännande att se hur asssyriska komer att klara sig. Tyvärr tror jag de blir slagpåsar i allsvenskan, men det är ju deras problem...

Hade varit roligare om lagen hade spelat om platserna i allsvenskan och superettan, istället för att dessa frågor görs upp i dunkla kontorslokaler.

Comment

• Web-Tor
            Medlem
            Smurf
            • 2000-11-03
            • 11794

Du gillar verkligen att skriva om "dunkla kontorslokaler".

Jag hopps att detta sänder signaler till de allsvenska klubbarna att dom måste ha koll på sin ekonomi.
            /Tor
            Jag och mina bilder.

Comment

Working...