IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @nders
    Moderator
    Marsvin
    • 2000-06-30
    • 26914

Gillas!

Stackars tävlingsmotståndare. Nu när den officiella, dessutom dryckessponsrade, snabelbilen anlänt kan jag inte annat än tycka synd om övriga deltagare. Välkommen in, kära vänner, välkommen in! Här finns gott om plats.
    @aviddevguy

Comment

• BulletBoyCrime
      Avregistrerad
      • 2003-03-23
      • 598

Tyvärr kan jag inte bidra med snabelbilar eller ens en banner som Palles, så jag får väl göra nåt så simpelt som:
      GO @nders! GO @nders! Marsvinet till final!!! Snabelpower!!! YEAH!

Comment

• bassebhu
        Moderator
        • 2001-11-20
        • 4028

Då var man här igen då! 4 sidor olästa i denna tråd ni jobbar på bra!

Måste ställa en fråga till Brimba: Är Zerpens eller vad han kallar sig din kompis eller är det du själv, eller något annat?

Välkommen till huset Bire! Du hittar nog dörren själv.

Snyft för hypatia Tack för den här tiden. När babyn kommer:
        Sebastian är väldigt fint namn *Tips* Om det blir en sån där annan kanske Sebastiana funkar?

Nytt uppdrag ser ja. Sport - det gillas. Hoppas tävlingsledaren ger oss tid så att man inte måste vara inloggad exakt när uppdraget släpps för att värdigt kunna deltaga

För övrigt: ha en trevlig midsommar!
        bassebhu - din kompis bland kompisar

Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
        eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

Rapportera till bassebhu

Comment

• Zerpens
          Medlem
          • 2002-10-18
          • 81

[citat=bassebhu] Är Zerpens eller vad han kallar sig din kompis eller är det du själv, eller något annat?
          [/citat]

jag skulle nog själv säga något annat, vad för något annat har jag tyvärr ingen aning om, jobbar på att förstå det själv som bäst.

brimba rular !!!!!!!!

bire, får du va me o leka också

brimbas sida
          ...::Zerpi::...

.... bäst att vara kaxig medans man kan, efteråt kan det vara försent ....

Comment

• bassebhu
            Moderator
            • 2001-11-20
            • 4028

Hmmm... vem den där Herpez än är så måste han ha några pinnbultar som sitter fel uppe i kolan.

Rapportera till bassebhu

Comment

• Lofberg
              Medlem
              • 2002-11-23
              • 1277

Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild
              Korvsk krokfjälst

Comment

• Lofberg
                Medlem
                • 2002-11-23
                • 1277

[citat=Lofberg]Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild [/citat]

r/ redigerade du basse?
                Korvsk krokfjälst

Comment

• Zerpens
                  Medlem
                  • 2002-10-18
                  • 81

[citat=bassebhu]Hmmm... vem den där Herpez än är så måste han ha några pinnbultar som sitter fel uppe i kolan.
                  [/citat]

japp, det verkar inte bättre, dock så håller jag inte på med kola. det är så dyrt, sedan så har jag hört att man blir så beroende.

jag är imponerad av dig bassebhu, du verkar vara en fin kille. ska bli kul att se när du blir 4a i tävlingen.

brimba kommer vinna.

men jag kan vara din kompis om du vill, du verkar lite ensam. dock så får du stå för kolan.

ps. jag ser att du varit inne på min sida bassebhu, gör gärna fler besök.

min hemsida

brimba är bäst !!!!!!!!
                  ( ja bire, du ligger fint till du med, en hedrande 2a plats )

brimbas super duper sida

Comment

• Zerpens
                    Medlem
                    • 2002-10-18
                    • 81

oj oj oj , du är ju en övikskille. fan då stiger du bassebhu, du kommer att bli 3a då.

kanske träffas vi i sommar

Comment

• bassebhu
                      Moderator
                      • 2001-11-20
                      • 4028

[citat=Lofberg]Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild [/citat]Det har jag med.
                      Attached Files

Rapportera till bassebhu

Comment

• Zerpens
                        Medlem
                        • 2002-10-18
                        • 81

[citat=bassebhu][citat=Lofberg]Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild [/citat]Det har jag med. [/citat]

hahahaha, den var skitbra ju. tog den i förra sommaren. åhhh vilka minnen bilden får fram.

go brimba go brimba

Comment

• bassebhu
                          Moderator
                          • 2001-11-20
                          • 4028

Jag redigerade inte. vad hände då lofberg?

Så du ska till ö-vik Zerpens? Trevligt, trevligt! När du är där måste du åka och ta en titt på ö-viks största turistattraktion, Ulvbranten. Åk mot Järved, över bron, sväng vänster vid kyrkan, rakt fram, in till höger på en liten grusväg där det står "Passage förbjuden på grund av rasrisk". Sedan följer du den vägen i relativt hög hastighet tills du kommer fram till en stor röd-gul triangel bredvid en skylt där det står "Ulvbranten". Kör över skylten jättefort. Det spelar ingen roll. De har flera skyltar.

Mycket nöje. Du kommer inte att bli besviken!

Rapportera till bassebhu

Comment

• PeW
                            Medlem
                            • 2000-06-20
                            • 6839

@

Comment

• @nders
                              Moderator
                              Marsvin
                              • 2000-06-30
                              • 26914

Jag känner att snabelstödet ökar, minut för minut, i parti och minut!

Snabelmakt i snabelkamp.
                              @aviddevguy

Comment

• Zerpens
                                Medlem
                                • 2002-10-18
                                • 81

[citat=bassebhu]Jag redigerade inte. vad hände då lofberg?

Så du ska till ö-vik Zerpens? Trevligt, trevligt! När du är där måste du åka och ta en titt på ö-viks största turistattraktion, Ulvbranten. Åk mot Järved, över bron, sväng vänster vid kyrkan, rakt fram, in till höger på en liten grusväg där det står "Passage förbjuden på grund av rasrisk". Sedan följer du den vägen i relativt hög hastighet tills du kommer fram till en stor röd-gul triangel bredvid en skylt där det står "Ulvbranten". Kör över skylten jättefort. Det spelar ingen roll. De har flera skyltar.

Mycket nöje. Du kommer inte att bli besviken!
                                [/citat]

låter spännande, dock så har jag tillräckligt roligt att hoppa från stup i svedjeholmen. hmm om du åker dit någongång så kan du hålla utkik efter ett ben, tappade det förra året. men men.

bor du i järved bassebhu ?

Comment

Working...