Tävlingledningen konstaterar med glädje att tävlingen är i full gång, ett dygn med sprudlande aktivitet, rimmande och tråkerier av motståndare har förlöpt.
Utvärderingen ger vid handen att båda lagen är på god väg att lösa de första uppgifterna.
En förändring av lagsammansättningen kommer att ske,
mikul har passerat en gräns som automatiskt leder till lagbyte.
Detta innebär att från och med midnatt så ingår mikul i lag blå och
Babbelfisken övergår till det röda laget enligt hans utjämningsroll.
Vid mikuls inträde i blå laget så nollställs hans läge i tävlingen varför hans
plus- minuskonto blir nollställt och lösta uppdrag får lösas i den nya tråden istället.
Klarspråk - mikul måste rimma för det blå laget
Under förmiddagen i morgon kommer några uppdrag för att stärka lagmoralen att delges lagen.
Tävlingsledningen önskar deltagarna en fortsatt god kamp.
Jääää! Im blue dabadibadaba dadabadiiiba
Tur att du talar klarspråk med mig också Luxman
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
Förtydligande kring konsultdjävulens roll i tävlingsledningen
Konsultdjävulen har fullständiga rättigheter att delge lagen uppgifter under tävlingens gång, att döma vid tvister, bestraffa deltagare som bryter mot regler och klargöra oklara regler.
Han är dessutom, till skillnad mot mig, icke mutbar.
[citat=Luxman][citat=mikul]Tack så mycket Selle Nu va det rimmat och klart [/citat]Vilken kille [/citat]Tackar
Comment