Nä då! Jag missade bara att man va tvungen att använda färgerna
Men va alla inte vet än är att jag kommer att vinna!
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
Det lutar åt att ställningen i nuläget är: Blå laget leder i uppgiftsdelen. Blå laget leder även plusligan - med fyra plus. Röda laget, med mikul i spetsen, leder minusligan med tolv minus.
Det lutar åt att ställningen i nuläget är: Blå laget leder i uppgiftsdelen. Blå laget leder även plusligan - med fem plus. Röda laget, med mikul i spetsen, leder minusligan med tolv minus.
Hmm, ser ut som att jag måste försöka fixa lite +
Ger Luxman en fin blomma och ett äpple som smakar gott + en stor årgångs-virre av den dyra varianten...
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
När nu första dan börjar närma sig slutet kan man se att röda laget är det enda som har ett eget öl, har en rymdansvarig och är det första och enda laget i rymden. Medan det blåa laget har ängnat sig åt smutskastning, vilket visar att de vet att de ligger efter det röda.
Vi i det röda laget vet att vi vinner och behöver således inte ängna oss åt sånt.
*Till slut bjuder jag Luxman på en flaska av den finaste drickan som finns*
Comment