Godmorgon deltagare, jag hoppas ni inte bara sovit bort den natt som varit utan att ni medverkat till någon skandal
Här kommer nu lite aktiviteter för torsdagen,
uppgifter som skall vara klara till dygnssammanställningen som inleds kl 23:50 ikväll.
Uppgifter för lagen att lösa under torsdagen 15/5.
1. Respektive lag skall enas om en slogan som skall presenteras i lagtråden.
2. Respektive lag skall skapa och presentera en lagsymbol.
3. Respektive lag skall välja en medlem som maskot och som ska posta en limerick i lagets tråd - naturligtivs i rätt textfärg.
Maskoten får inte vara medlem av tävlingsledningen, ej heller i samma lag eller vara Babbelfisken.
Jag önskar er en trevlig såpadag med massor av kreativitet och annat som kan behövas för att lösa uppgifterna och smäda motståndarna.
Här kommer nu lite aktiviteter för torsdagen,
uppgifter som skall vara klara till dygnssammanställningen som inleds kl 23:50 ikväll.
Uppgifter för lagen att lösa under torsdagen 15/5.
1. Respektive lag skall enas om en slogan som skall presenteras i lagtråden.
2. Respektive lag skall skapa och presentera en lagsymbol.
3. Respektive lag skall välja en medlem som maskot och som ska posta en limerick i lagets tråd - naturligtivs i rätt textfärg.
Maskoten får inte vara medlem av tävlingsledningen, ej heller i samma lag eller vara Babbelfisken.
Jag önskar er en trevlig såpadag med massor av kreativitet och annat som kan behövas för att lösa uppgifterna och smäda motståndarna.
Comment