Det planerade uppdraget blev något mer komplicerat än jag hade hoppats på. Jag trodde jag skulle kunna förbereda hela utmaningen men det visar sig tyvärr att jag måste förlita mig på deltagarnas hjälp. (hemska tanke)
Jag kommer snarast att sända ett PM med instruktioner till varje deltagare där det framgår vad uppdraget går ut på och förhållningsregler för detsamma.
Deltagarna kommer att mötas, man mot man, i en utmaning på nätet. De kommer att mötas i 25 olika kamper och den som avgått med flest segrar premieras därefter. Om någon deltagare ej antar utmaningarna inom rimlig tid så resulterar det i direktnominering till utröstning.
På grund av att tävlingsledningen befarar sabotage från utröstade deltagare så kan ej närmare information lämnas här i tråden just nu.
Jag väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar, och väntar. Hur länge ska jag behöva det?
Comment