IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
-
[citat=@nders]Johnny, nu ska du inte kasta piss på egen matta. [/citat]
Va lågt att ta upp ett inlägg som den fina tävlingsledningen redan har bedömt inte ska ge minus. Jag har inte påstått att dit inlägg ska få minus. Jag bara uppmärksammar den finns tävlingsledningen på det. Sen får den fina, helt oslagbara och proffsiga tävlingsledningen ta ställning till om straff ska ges.Comment
-
[citat=@nders]Det enda jag menar är, att rimligtvis borde inte minuspoäng delas ut för min lilla snabbredigerade fadäs, när du inte ens får minus för dina oredigerade.
[/citat]
Om du är missnöjd med tävlingslednings beslut får du ta upp det med berörd person. Jag lägger mig inte i deras beslut.
För det andar står jag för mina misstag och försöker inte dölja dem.
[citat=@nders]Vad säger du om detta då Johnny? [/citat]
Ännu ett falskt bevis från de blåa lagets sida som än en gång bevisar min tess.
Comment
-
Fan, två röster.
Jaja, jag ska ändå vara borta större delen av veckan så ska jag åka ut så är det väl lika bra att göra det nu.

Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
Tävlingsledningen informerar
Det gläder mig att ni håller ögonen på varandra, men det är inte alltid vi gillar skvaller, bara så ni vet.
Fingrar lite på den lilla svarta.
Då arbetet och en god vän stulit all min tid under dagen så har inte tävlingsledningen hunnit med att presentera dagens uppdrag ännu, men vi kommer att ta igen det, var så säkra.
/LuxmanComment
-
[citat=Johnny Rönnberg]För det andar står jag för mina misstag och försöker inte dölja dem.
[/citat]Tja, det börjar bli mycket nu...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Tävlingsledningen informerar
Sjätte omröstningen avslutad
Röstningen utföll enligt följande:
2 röster på Mika3l
1 röst på :stefan:
Lagrösten från motståndarna gick till @nders.
GunnarD har ej avlagt sin röst varför han normalt skulle bli automagiskt nominerad till nästa omröstning, men då han är nyinhoppad som joker låter vi honom slippa undan med ett minus.
Resultatet ger vid handen att Mika3l lämnar tävlingen, vi tackar honom för ett bra deltagande och önskar kvarvarande lycka till.
Skall även kolla med konsultdjävulen angånde Brimbas nominering så den inte faller i glömska
/LuxmanComment
-
Noooooooo! *gråter*
Jaja, eftersom att jag ska bort så skulle jag väl ha åkt ut iallafall.
Tack för en god tid ärade kamrater i lag blå och krossa nu dom röda!
BTW: Har hört en regel att man får sparka alla motståndare i arslet när man har blivit utröstad, gäller den?
Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
[citat=SirPeter]Ja den gäller men enbart om du först står på ett ben och låter som en galen tupp i två minuter.
[/citat]Skall du verkligen ha detta inlägg före tävlingsledningens kommentar i samma fråga?
Börjar greppa efter den lilla svarta./LuxmanComment
Oderland
Collapse
Comment