Levererar ett par tunnor med öl och et gäng Whisky flaskor av den fina sorten...
Häller även upp 2 stora glas i fall @nders eller Palle skulle titta in
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!" Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.
Klippa gräset kan ju vara kul
men en whiskeylåda med hjul
som rullar med mig vart jag än går
och jag hela tiden smakar får
Stöter jag tävligsledningen på
denne också smaka kan få
Men om det blå laget frågar om en slurk
häller jag kåda i glaset så det smakar urk
Det gäller att vara riktigt på sin vakt
rätt var det är har någon bildat en pakt
men som konsultdjävulen skulle sagt
det är tävlingsledningen som har all makt!
Tävlingsledningen har beslutat att ge deltagarna ett dygns ledighet från uppdrag, det enda som ni behöver hålla ögonen på är ifall det dyker upp några frågesportsfrågor.
Under söndagen komer nästa laguppdrag att presenteras här i tråden. Vi förslår, i god såpa-anda, att ni utnyttjar er ledighet till att verkligen göra klart för motståndarlaget vilka som kommer att ta hem slutsegern. Fortfarande bevakar tävlingsledningen allt som utspelar sig och kommer att utdela såväl plus- som minuspoäng för deltagarnas insatser.
Välinformerade källor ger vid handen att tävlingsledningen kommer att sammanstråla under lördagen för att lägga upp riktlinjer, utforma uppdrag, hitta på djävulstyg, dricka whisky och lyssna på bra musik i en mellansvensk stad. Skulle något lag eller någon deltagare under kvällen lyckas finna ut vilken pub vi gör till bas för våra aktiviteter och på något sätt lyckas framföra en hälsning kan det leda till imunitet vid kommande utröstning.
Visserligen har vi gett er ledigt över helgen men det finns gränser för allt. Aktivitet premieras, har ni glömt det. Nu går vi snart på vår pubplaneringsafton. Den som lyckas få tag på oss kommer garanteras amesti vid nästa omröstning. (Att ringa på våra mobiler ger minuspoäng)
Comment