[citat=UlfT][citat=frankof][citat=Ingrid]Jag gissar faktiskt på att LäderBengtshistorien stämmer relativt väl överens med själva verkligheten.
Alltså numero uno. [/citat]
Fast han uteslöt vad som verkligen hände till slut
(svårt att sitta också
) [/citat]Jo, men huvudsaken är att det han berättade faktiskt är sant. Sedan kan jag förstå att han fortfarande drar sig för att berätta allt. Han har ju trots allt dragit sig för att berätta något överhuvudtaget under en mycket lång tid. Och det är ju i sanning en mycket generande historia, så jag förstår Luxmans tvekan fullt ut. [/citat]
Nu var det ju bara en gissning från min sida...och som alla vet stämmer gissningar sällan överens med verkligheten.
Alltså numero uno. [/citat]
Fast han uteslöt vad som verkligen hände till slut
(svårt att sitta också
) [/citat]Jo, men huvudsaken är att det han berättade faktiskt är sant. Sedan kan jag förstå att han fortfarande drar sig för att berätta allt. Han har ju trots allt dragit sig för att berätta något överhuvudtaget under en mycket lång tid. Och det är ju i sanning en mycket generande historia, så jag förstår Luxmans tvekan fullt ut. [/citat]Nu var det ju bara en gissning från min sida...och som alla vet stämmer gissningar sällan överens med verkligheten.
Comment