[citat=Rikard]Tävlingsdeltagarna kan inte muta mig nej. Men om delar av tävlingsledningen trugar med lite just malthaltig dryck så ska det säkerligen gå att ordna. [/citat]Det står en och väntar i baren sen en stund tillbaka
Ska stackars Luxman bära 22 tröjor till posten trots sitt skadade bröstben, kommer vi nog efter denna dag att få höra talas om följdskador med komplicerad läkningsprocess
Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början
[citat=aasah][citat=Luxman]Nej inte ens jag, jag verkar ha drabbats av total minnesförlust [/citat]Det kallas selektivt minne. Tror du att du kommer undan så lätt?
[citat=aasah][citat=hypatia]Luxman verkar inte vara en man som står för sitt ord. [/citat]Nej, det verkar inte så... Rimma kan han, prata kan han... [/citat]
Äh, det är bara för att ni inte fattat att man måste MUTA den mannen för att få information. Att aasah inte visste det kan jag förstå, men du Hypatia borde väl ha lärt dig Luxmans egenheter vid det här laget?!!?
[citat=annesophie][citat=aasah][citat=hypatia]Luxman verkar inte vara en man som står för sitt ord. [/citat]Nej, det verkar inte så... Rimma kan han, prata kan han... [/citat]
Äh, det är bara för att ni inte fattat att man måste MUTA den mannen för att få information. Att aasah inte visste det kan jag förstå, men du Hypatia borde väl ha lärt dig Luxmans egenheter vid det här laget?!!? [/citat]
Jag har mutat honom med en hel tunna egeninporterad specialwhisky, men inte då
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Det handlar inte om att muta honom, det handlar om att fråga på rätt sätt och vid rätt tillfälle helt enkelt.
När jag fick reda på vad det var han hade gjort så var det rätt tillfälle och jag frågade på rätt sätt.
... vilket betyder att Sirpan på något sätt lyckades sätta tumskruvar eller andra tortyrverktyg på Luxman.
Det skulle också kunna betyda att han hade bilder på Luxman i pinsamma situationer med lättklädda fruntimmer samtidigt som han hotade att skicka dessa till olämplig adress...
[citat=hypatia]Det skulle också kunna betyda att han hade bilder på Luxman i pinsamma situationer med lättklädda fruntimmer samtidigt som han hotade att skicka dessa till olämplig adress...
[/citat]
Inte skulle väl jag göra något sånt heller..
Comment