Aj, lura mig inte att skratta!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Luxman
    Medlem
    • 2000-08-23
    • 536

[citat=aasah]Upplysningsvis fungerar inte hotelser på mig heller, trots att jag inte har din meritlista, MEN rätt ska vara rätt: Jag har inte räckt upp handen! Bara gjort en observation! [/citat]
    Jag fann ditt "Ge dig" som gränsande till anslutning till mobbningspöbeln varför jag drog, kanske felaktigt, den slutsatsen

Men mot beaktande av dina tidigare så tydligt uttryckta SYMPATIER så är jag villig att snabbt byta plats på ditt namn i min lilla svarta om du påvisar att jag gjort en feltolkning.
    /Luxman

Comment

• aasah
      Medlem
      • 2003-03-16
      • 3451

[citat=Luxman][citat=aasah]Upplysningsvis fungerar inte hotelser på mig heller, trots att jag inte har din meritlista, MEN rätt ska vara rätt: Jag har inte räckt upp handen! Bara gjort en observation! [/citat]
      Jag fann ditt "Ge dig" som gränsande till anslutning till mobbningspöbeln varför jag drog, kanske felaktigt, den slutsatsen

Men mot beaktande av dina tidigare så tydligt uttryckta SYMPATIER så är jag villig att snabbt byta plats på ditt namn i min lilla svarta om du påvisar att jag gjort en feltolkning. [/citat]Det har påvisats i det inlägg du citerar! Genomläsning av "mobbningspöbeln" gav vid handen att många räckte upp handen för att du skulle berätta. Alla skrev någonstans att de räckte upp den, det gjorde inte jag. Otvetydig bevisning skulle jag vilja påstå!

Comment

• colione
        Forumtekniker
        • 2001-06-13
        • 3386

[citat=Luxman][citat=aasah]Ge dig, Luxman, här kan det bli en skog av händer.... [/citat]Haha tror du verkligen att "Ge dig" finns i min vokabulär när min skadelista ser ut som den gör.

Jag noterar i min lilla svarta alla som räcker upp händerna:
        Bendro
        colione
        bewern
        obelix
        obelix (han viftade så mycket)
        hypatia
        cyprus
        jake
        och jag förmodar att aasahs svar placerar henne här också

Noterar med en stjärna i kanten enda undantaget:
        Mr. N.

Stänger igen boken med en klurig blick.
        (Dags att börja darra nu alla som står på fel ställe i boken )

Hotelser har aldrig fungerat mot mig skall vissa snart bli varse.
        Att dessutom slå på en som, självförvållat, ligger är ganska fegt tycker jag [/citat]

Nej, sånt är bara kul..

Observera dock att jag tar ner den när du berättat varför du har brutit din lekamen så illa....
        Min alldeles egna directory listing.

Comment

• Luxman
          Medlem
          • 2000-08-23
          • 536

Suddar ut aasah från översta delen i den lilla svarta, men dröjer med att föra in henne i den nedre delen.
          Motivering: Då, trots att du ej anslöt till "mobbningspöbeln", så framfördes ej någon sympatiyttring eller annat uppmuntrande utan snarare en uppmaning att underkasta mig nämnda "mobbningspöbel".

Markerar colione ytterligare.
          colione
          /Luxman

Comment

• Nicrosoft
            Medlem
            • 1999-12-24
            • 3824

FFS, nu har jag läst igenom sju sidor med inlägg och har fortfarande inte fått svar på frågan. Vilket antiklimax
            // Nicro

En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

www.nicrobild.se www.nicro.se

Comment

• Luxman
              Medlem
              • 2000-08-23
              • 536

Om nu "mobbningspöbeln" och "lustigkurregänget" är intresserade kan jag berätta att läget än värre idag, jag hoppas dock att det snart nått sin kulmen så jag kan börja le åt min egen ofattbara "klantighet" eller snarare de ofattbara omständigheterna som försatte mig i denna pinsamma och synnerligen smärtsamma situation..

Men fram tills dess så biter varken hot eller smicker, bara så ni vet det

Som det känns nu så kommer sanningen bara att avslöjas för de som befinner sig på nedre delen i min svarta bok .
              /Luxman

Comment

• Luxman
                Medlem
                • 2000-08-23
                • 536

[citat=Nicrosoft]FFS, nu har jag läst igenom sju sidor med inlägg och har fortfarande inte fått svar på frågan. Vilket antiklimax [/citat]Sorry Men det är inte lätt det här, förutom smärtan i bröstet, så fasar jag vid tanken på er reaktion när sanningen uppdagas.

Mitt anseende kommer att smulas sönder, min trovärdighet kommer att förintas och förmodligen blir jag förpassad till sportdelen på Passagen för all framtid.

Därför måste jag vara stark nog att kunna bära detta och det funkar ju inte alls just nu
                /Luxman

Comment

• colione
                  Forumtekniker
                  • 2001-06-13
                  • 3386

[citat=Luxman]
                  Som det känns nu så kommer sanningen bara att avslöjas för de som befinner sig på nedre delen i min svarta bok . [/citat]

Baahh, sånt där höll jag också på med när jag gick i sexan, men tro mig, du växer ifrån det..

Comment

• aasah
                    Medlem
                    • 2003-03-16
                    • 3451

[citat=Nicrosoft]FFS, nu har jag läst igenom sju sidor med inlägg och har fortfarande inte fått svar på frågan. Vilket antiklimax [/citat]FFS? Vad är det för mening med förkortningar som inte alla begriper?

Comment

• colione
                      Forumtekniker
                      • 2001-06-13
                      • 3386

For Fuck Sake

Comment

• Luxman
                        Medlem
                        • 2000-08-23
                        • 536

[citat=colione]For Fuck Sake [/citat]Du skämtar, jag har bevis för att det betyder något annat, se här bevis för vad FFS är
                        Fast jag förstod inte riktigt varför han skulle inleda sin mening med det
                        /Luxman

Comment

• Mr. N.
                          Moderator
                          • 2002-09-23
                          • 3794

[citat=Luxman]Noterar med en stjärna i kanten enda undantaget:
                          Mr. N.[/citat]
                          [citat=Luxman]Fast jag förstod inte riktigt varför han skulle inleda sin mening med det[/citat]Det här är någonting som är väldigt viktigt för colione, han vill verkligen inte ha någon flygplats.
                          Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
                          Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg

Comment

• colione
                            Forumtekniker
                            • 2001-06-13
                            • 3386

[citat=Mr. N.][citat=Luxman]Noterar med en stjärna i kanten enda undantaget:
                            Mr. N.[/citat]
                            [citat=Luxman]Fast jag förstod inte riktigt varför han skulle inleda sin mening med det[/citat]Det här är någonting som är väldigt viktigt för colione, han vill verkligen inte ha någon flygplats. [/citat]

Precis, det berör mig väldigt djupt att de ska bygga en flygplats så nära mig....

Comment

• Hepzy
                              Medlem
                              • 2002-07-11
                              • 211

Men.. om man redan är svartlistad så har man ju inte längre något att förlora på att fortsätta med vitsarna

*Letar runt på nätet*
                              Naughty, naughty, naughty! You filthy old soomka!
                              - 'Alexander de Large'

Teh Quotes

Comment

• colione
                                Forumtekniker
                                • 2001-06-13
                                • 3386

Vad är det för likhet mellan Ariel Sharon och Jonas Gardell?

Båda vill ta mark i Gaza-remsan

Comment

Working...