Vad är det värsta/busigaste du gjort?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klingstedt
    Medlem
    • 2001-10-15
    • 42

Vad är det värsta/busigaste du gjort?

Det är nämligen så att jag håller på med en ny icke-kommersiell sida om olika hyss och bus folk gör mot sin omgivning. Nu behöver jag lite hjälp, och vill nu höra lite skoj, eller kanske det värsta ni har gjort i erat liv.

Ni kan antingen skriva här: http://www.tjafsa.com/tell/index.html

eller skriva i denna tråd. Detta räknas inte som spam eftersom jag inte vinner något på detta, utan jag gör detta endast för att kunna erbjuda människor rolig läsning..

Så allt ni delar med er kan komma användas, men dock anonymt om ni så vill det. Aja, bara skriv på. Hoppas det är fullt acceptabelt enligt webForums regler..

mvh
    /Klingstedt
    /Klingstedt
  • Pellefant
    Medlem
    • 2002-05-20
    • 2614

När jag var i 10 års åldern brukade jag och en kompis ibland smyga bland granngatans bilar och gunga åp dem, så att larmen gick igång. Det var kul

Comment

• Dryden
      Medlem
      • 2002-08-03
      • 12245

- Kasta ägg på husväggar på bostadsområdet och sedan gå förbi dagen efter och se dem skura rent väggen. Eller i alla fall försöka...
      - Gå in i trädgårdar, "låna" lite rabarber, skiva dessa och sedan kasta bitarna på cyklister.
      - Ringa på dörrar och kuta därifrån.
      resebloggen # twitter # instagram

Comment

• obelix
        Medlem
        • 2002-09-14
        • 3722

Det absolut värsta jag har gjort måste vara när jag sålde "skogsstjärnan special" på ungdomsgården, då var jag ca 15-16 år gammal... (vilket jag ångrar idag)

Det busigaste....
        Kasta ägg på fönster, mitt i natten, mitt i vintern...
        Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

Comment

• #L#
          Medlem
          • 2002-07-01
          • 1054

heh..

jag och en kompis kom på att vi var rätt panka en dag ( 10-12 år gamla ) så vi gick runt å plinga på alla hus runt området å fråga efter pengar till en "skolresa" ... å visst fick vi pengar
          Allt var toppen till det att min kompis morsa besökte en väninna som bor i närheten, som frågade vart vi hade tänkt åka på skolresa

*Indragen veckopeng i nån månad*

Comment

• Brantis
            Moderator
            • 2001-12-20
            • 1211

Jag ringde upp en tjej, förställde rösten och påstod att jag var hennes pojkvän (hon gick på det).
            Sen gjorde jag slut...

< Kunnskap är mackt > < Blogg >

Tidigast redigerad av Brantis. 2001-12-20 klockan 21:01

Comment

• Dryden
              Medlem
              • 2002-08-03
              • 12245

[citat=Brantis]Jag ringde upp en tjej, förställde rösten och påstod att jag var hennes pojkvän (hon gick på det).
              Sen gjorde jag slut... [/citat]Så iskallt!
              resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Lord Pingu
                Medlem
                • 2001-04-01
                • 688

[citat=obelix]"skogsstjärnan special"[/citat] Vad är det?
                Pingu

ny signatur?

Comment

• Palle
                  Moderator
                  • 2000-04-06
                  • 2716

[citat=Lord Pingu][citat=obelix]"skogsstjärnan special"[/citat] Vad är det? [/citat]En mutanerad Trientalis europaea L
                  mvh
                  Palle Zingmark

webb · jobb · twitter · google+ · favoriter

Comment

• Engine^
                    Medlem
                    • 2000-12-11
                    • 2861

Skogsstjärnan special är väl något kryddat brännvin... här är ett trevligt drinkrecept

HASHIBASHI
                    1 liter Stjärnsmäll ("Skogsstjärnan Special", Finkelhalt >10 %)
                    1 fl aceton
                    Svep spriten. Låt någon annan tvätta såret i pannan med aceton, när du slagit i backen. Häll resten i halsen och desinficera mag och tarmkanalen.
                    Quidquid latine dictum sit, altum viditur

Comment

• mrblonde
                      Medlem
                      • 2001-08-14
                      • 1386

När senaste Star Wars filmen hade premiär samlades vi 10 st för att se den, men det blev fel med biljettbokningen så vi hade inga biljetter när vi väl stod där 1h innan. En kille skulle dock komma lite senare och vi skulle hämta ut hans biljett åt honom.

Vi bestämde raskt oss för att skoja med honom. Vi travade iväg till restaurangen bredvid SF och satte oss ner och beställde in mat och öl, när han kom så slog han sig ner och vi åt och hade trevligt. Sen drog vi ut på middagen i oändlighet, han var mycket nervös och undrade när filmen började, om vi inte borde gå snart, försökte hetsa på så att vi skulle betala. Vi segade, tog det lugnt, beställde in mer öl. Samtidigt som filmen skulle börja lämnade vi så tillsist restaurangen, då i stort sett hoppade han upp och ner av stress, varvid vi alla gick iväg till bion och precis i dörren kom vi alla på att vi måste handla godis och så vände vi och gick iväg mot en godisaffär en bit bort runt hörnet. Då blev killen helt knäckt, han bara satte sig ner på trappan utanför bion och stirrade sorgset ner i marken.

Då avslöjade vi alltihopa. Han blev inte glad.
                      Min sämsta sida Min intressanta sida

"Få av oss kan med lätthet ge upp vår tro på att samhället på något sätt är förnuftigt inrättat. Tanken på att staten har blivit vansinnig och bestraffar så många oskyldiga människor är outhärdlig. Och därför måste bevisen förnekas."
                      Arthur Miller

Comment

• :stefan:
                        Moderator
                        • 2000-04-28
                        • 8032

Sen jag praktiserade på en fastighetsbyrå i gymnasiet litar jag inte på mäklare...

Kontoret bestod till halva ytan av en gammal banklokal, så halva golvet var marmor (där bankkunderna var) och halva var heltäckningsmatta (bakom kassalinjen så att säga). Vi hade öppet alla dagar i veckan (ovanligt i början av 90-talet) och på helgerna turades mäklarna om eftersom det bara behövdes en person för att hålla öppet på helgen.

Alla mäklarna var (är) naturligtvis golvtokiga, så när det var kundtomt brukade de stå och svinga med en gammal golfklubba som stod i ett hörn. När så Anders skulle jobba en lördag växte det ut horn i pannan på oss andra där...
                        Anders var denna fredagseftermiddag ute på kundbesök och skulle inte komma tillbaka mer under dan, så vi satt och snackade om vad vi kunde hitta på för att jävlas lite med honom.

Steg ett var enkelt - tejpa ihop sladden på telefonen så att när han lyfte luren för att svara följde hela telefonen med upp...

Steg två var lite mer underfundigt. Anders hade sitt skrivbord på "mattdelen" av kontoret och i kombination med golfklubban gjorde att vi kom underfund med en underbar liten grej.
                        Vitsen med klubban var att själva klubbhuvudet (eller vad det heter) var avbrutet så det var bara skaftet kvar, och det är ju ihåligt. Alltså sprang vi runt och tömde vartenda hålslag på konfetti, hällde ner det i klubbskaftet och ställde det som vanligt i hörnet med hålet uppåt, också det som vanligt.
                        Vi målade upp världens scenario kring det hela: efter att Anders svurit färdigt över att han fick telefonen i ansiktet när han svarade så tog han golfklubban för att bli sig själv igen. I samma ögonblick som han svingar kommer det in kunder genom dörren och Anders försöker se normal ut med en avbruten golfklubban i näven och massor med konfetti singlande ner runt omkring honom...
                        Det lustiga med konfetti och heltäckningsmatta är att det går inte att sopa upp det - man måste plocka upp dem en och en...

Vi fick aldrig något riktigt svar från Anders om vår dröm verkligen slog in...
                        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Bendro
                          Medlem
                          • 2001-01-01
                          • 1439

Var minst sagt missnöjd med mitt slutbetyg i gymnastik i 9:an.
                          Så när jag fick höra att den, i mina ögon, hatade gympalärarinnan var ansvarig för att arrangera en tipspromenad för årskurs 9 och att den skulle vara förlagd till skogen ovanför där jag bodde växte hornen ut i pannan.
                          Jag och en medbrottsling gick runt kvällen innan och flyttade några frågor. Detta medförde att banan helt plötsligt fick en annan sträckning.
                          Dagen efter var vi ute tidigt. Hade ett litet gömsle där vi satt och såg hur alla förvirrade elever och lärare argumenterade om vilken väg som var den rätta. Några gick åt det håll vi hoppats på....några gick som det var tänkte, och en del vände om och gick hem
                          Vi hörde hur sura dom var när dom passerade vårt gömställe på några meters håll.
                          Kontentan blev att tipspromenaden blev ett fiasko...och en grupp hamnade 7 km fel.
                          ------- Sometimes I lie awake at night, and I ask, 'Where have I gone wrong?'
                          Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.-------

Comment

• muskot
                            Medlem
                            • 2002-01-13
                            • 7705

Jag och en kompis tvättade min grannes gröna Saab 99 med grus, det var faktiskt riktigt uppskattat.
                            Break a rule!

Comment

• Lofberg
                              Medlem
                              • 2002-11-23
                              • 1277

http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=63514
                              Korvsk krokfjälst

Comment

Working...