wF²-bar
Collapse
X
-
*smyger fram till storbildstvn och slår över till NASA TV, passar på att ta en Guinness på väg tillbaka till soffan*www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Ställer mig i baren och sneglar ut över LoLo som svänger omkring. Fumlar till och snavar och knockar till cdspelaren så att det blir en annan låt..
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Sätter på dagens panna och ställer en stor kopp framför LoLo som prompt vill ha den med sugrör...
Det finns några mazariner kvar sen igår, men annars är det tomt. Nåja, det får duga...
Recursion - See recursion.
Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.Comment
-
*Fyller på i bullskafferiet och sörplar i mig en Jamaica Blue Mountain *Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
*roffar åt mig några av bullarna och sätter mig i ett hörn och äter upp de samtidigt som jag slänger ett öga på barskåpet*www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Ja då så... Glider fram till baren och tar mig en dry:a
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Det är dubbelfredag! (Alltså, både "fredag" och fredag på samma dag.)
Jag vill ha en fiffig öl och en klippning tack! Sen ska jag gå och klottra något på toan. Jag lovar att inte nämna wF i klottret, i annat än snedställda citat på icke längre än 255 tecken.Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
Oderland
Collapse

Comment