Jag ber om ursäkt om jag gjorde så att du blev arg, det kanske blev lite misstolkning där.
Jag menade att den här baren börjar bli sliten och vi borde skaffa en ny bar... för det går väl att göra en upphöjt trea?
wF³-bar - Ja det gick...
Men det var ju bara jag som tyckte det.. och det är ju upp till trådskaparen, Rickard, om han vill göra det.
Jag vill givetvis INTE att baren ska läggas ner, för då kan jag ju inte kriga med Mika3l
Tror du att bara för att någon skapar en ny baren-tråd kommer det att sprudla av glädje, aktivitet och fyllesnusk i den. Du tror inte att det kan bli en repris av hur det just nu ser ut i den här baren?
[citat=Lofberg]Tror du att bara för att någon skapar en ny baren-tråd kommer det att sprudla av glädje, aktivitet och fyllesnusk i den. Du tror inte att det kan bli en repris av hur det just nu ser ut i den här baren? [/citat]Sjävklart. Den nya baren ska givetvis ha nya regler
[citat=Qimen]Varför inte bara lägga ned, inget kul med en bar längre, och med tanke på att det bara är ett par personer som skriver här hela tiden så....
Jaha... Lofberg blir arg när jag säger att baren bör renoveras men blir inte arg (och dessutom nöjd) när Qimen kommer och säger att hela idén med baren ska läggas ner?
Comment