*skänker pengar till rädda korset*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
*kommer in och frågar om nån kan fixa disken efter min inflyttningsfest igår... som betalning modererar jag inte era inlägg på en vecka... kom igen nu, jag vet att ni vill...Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
-
men om vi säger så här då: den som diskar får käka upp resterna och hinka i sig övergiven skumpa som de hittar... några napp då?Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
-
Skicka hit skumpan så ska jag fundera på det...Originally posted by magnusfeldthmen om vi säger så här då: den som diskar får käka upp resterna och hinka i sig övergiven skumpa som de hittar... några napp då?Recursion - See recursion.
Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.Comment
-
sure, ge mig din adress, disken kommer i ett paketSanningen är störst, men EG-rätten har företräde
-
Disken avklarad, börjar tänka på engångsprylar....Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
-
-
Orkar inte redigera alla bluxens inlägg, nån får skriva en kodsnutt...Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
-
-
ÄR man en norrlänning, eller inte? 25 % finsk - ge mig renat!Originally posted by bewernKanske en liten whisskeypinne kan passa
"Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders..."
"Mannen är huvudet, kvinnan är kronan..."
"En kvinna vågar allt, när hon älskar eller hatar..."Comment
Oderland
Collapse

Comment