*äter upp lökmosen och lunkar till disken samtidigt som jag ger bewern en ond blick deluxe*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
*altackerar bewern med trasiga glas och ger altack ett glas kokoslikör*Comment
-
*berättar för altack att ett mjölkglas kostar jättejättemycket medans Vimps mjölk-remake är gratis*Comment
-
*tar fram en spegel så att den onda blicken deluxe studsar tillbaka till Vimp*Originally posted by Vimp*äter upp lökmosen och lunkar till disken samtidigt som jag ger bewern en ond blick deluxe*
*Min stålmansdräkt skyddar mot alla altacker.*Originally posted by Vimp*altackerar bewern med trasiga glas och ger altack ett glas kokoslikör*
Sluta spill tid med att servera drinkar. Du ska diska.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
*blir träffad av min onda blick deluxe och blir apatisk*Comment
-
-
*berättar att namnet altack står som femte person på dom som äger baren*Comment
-
-
-
Gör iordning för att fira mayday.
Ställer fram jordnötter, chips och ostbågar. Kollar igenom lagret. Märker att vi behöver fylla på lite dricka, så jag ringer efter en lastbil. 3 pallar Lagavulin, 2 pallar av Oban, Tallisker och Laphroaig.
Kollar om Vimp har diskat färdigt. Jodå. Vi har glas så det räcker.
Då väntar vi på att födelsedagsbarnet ska komma.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
*Skakar ur en slatt svindyr whisky ur en dammig flaska & sätter mig i ett hörn & gråter*www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
*sätter på mig 7 altack-tröjor, knaprar lite i hörnet på maydays tabasco-tårta samt beställer en pall weltenburger kloster som är det absolut godaste ölet som någonsin gjorts*Comment
-
Oderland
Collapse

Comment