*skrattar lite medans jag undrar vad min serie om arne ska handla om*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
[citat=Impact]*Tycker det är jättekul med 29 spanska glosor och 21 engelska glosor till imorgon.* [/citat]
Bra att du tycker att utbildning är roligt.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
[citat=bewern][citat=Impact]*Tycker det är jättekul med 29 spanska glosor och 21 engelska glosor till imorgon.* [/citat]
Bra att du tycker att utbildning är roligt.
[/citat]
[CITAT=Impact ett inlägg innan] Jag kom försent med 40 minuter imorse![/CITAT]
Visst är det underbart med utbildning
Ordning håller endast den som är för lat för att leta.Comment
-
-
Har bara två backar och tre 1,5 liters must kvar
! Hur ska jag klara mig
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
*låser dörren och ringer min "kompis" Big Bruno som tar med Impact på en resa till Nybroviken*www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
*musten ligger på ett säkert ställe och vaktas av Small Bruno och Bruno med falukorven (och han är inte att leka med)*www.johnnyronnberg.se
-
-
[citat=J. Rönnberg]*musten ligger på ett säkert ställe och vaktas av Small Bruno och Bruno med falukorven (och han är inte att leka med)* [/citat]
När alla ligger och sover ruset av sig smyger jag bort till det hemliga mustlagret, använder min hemliga dyrk, och snor åt mig två must.
Dom flaskorna fyller jag sen med coca cola, så ingen märker nåt vid inventeringen.
Last edited by bewern; 2005-02-16, 06:13.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
Oderland
Collapse

Comment