*börjar kastar bowlingklot på Backoffice*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
*Hmm, verkar vara tomt här vid disken*
Har iofs inte sett filmen men jag känner mig som titeln:
"Sömnlös i Seattle"
Har försökt att somna i 2 timmar snart men det går ta mig f@n inte. Råkade somna 1,5tim tidigare idag o det verkar ha rubbat mig totalt. Som tur är jobbar jag eftermiddag o börjar 14, men jag vill ju inte heller sova bort hela jävla dan. Visst, skulle jag somna nu får jag sova 8tim vilket är rätt mycket för min del men ändå känns det för lång tid in på dygnet men för kort tid att sova - det där gick inte ihop
Sitter även å grubblar som jag brukar. Nåt som egentligen inte bekymrar mig.
- Att avbetala mina skulder till far
- Jag vill köpa bil, en amerikanare, trots att jag absolut inte kan något om bilar. Men mullret får det att pirra i kroppen, jag gillar det
- Jag vet inte vad jag känner för nånting, vill jag vara själv eller inte. Allt känns bara tomt där jag är nu. Förvirrat, oro & ångest, blandat i en stor jävla kompott.
Rullar runt i sängen, svettas o slänger av mig täcket, på med täcket för att jag fryser. Startar miniräknaren på mobilen o räknar ut vad jag ska betala i månaden beroende på vad jag ska köpa mm mm... .. ...
Känns bara jobbigt nu. Vet varken in eller ut.
Har nu haft elva dagar ledig och det har varit den bästa veckan i mitt liv, näst intill bättre än semestern jag hade i somras. Har inte kännt nån oro alls i kroppen. Köpte en liten bok då jag skulle skriva upp när jag kände orokänslor samt vad de berodde på men sen köpet har det fan inte kommit nå.
Men sen idag kom det lite, då jag började tänka på att jag ska tillbaka till jobbet. Jag trivs som 17 på jobbet, måste ha det bästa arbetsteamet som vi har, men ändå känns det konstigt.
*Nu känns det som jag pratar med mitt ölglas och en bit ölkorv*
Ja, pga det jag nyss skrev. Att inte ha några bekymmer. Att gå ner till den där lilla mysig puben på stan, ta en öl efter jobbet o sen gå hem. Göra det till en liten vana, men då blir det vel riktat som alkomissbruk. Men säg 2-3 dar i veckan då? Bara sitta vid disken ta det lugnt o sen gå hem... Nu när jag tänker på det känns det bra men imorgon kommer det säkert inte göra det. Säkert inte sen när man är i den sitsen heller... *suck*
nänä, slutpladdrat för denna gång...Comment
-
-
*bankar jerpa i huvudet med en slägga för att han ska somna*Comment
-
-
-
-
-
[citat=Impact]*Hälsar bluxbluxo välkommen* Noterar samtidigt att det bara är två stycken mindreåriga i baren för tillfället. [/citat]
Klampar in och gör en flygande leg-koll, och kollar innehållen i glasen.
Hittar en gammal must som jag surplar i mig. *aahhh*Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
Oderland
Collapse

Comment