*knaprar på Cheezes*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
-
-
-
[citat=Vimp]*knaprar på Cheezes* [/citat]
- AJ!
*häller den överfullda askkoppen, från en närliggande bord, över Vimp och formar om hans V i namnet - av askan - till ett F och bokstaverar vidare med pekfingret ut några till...*
Fimpa här
*hehe*
Det är bättre att vara en missnöjd människa,
än ett nöjt svin
Comment
-
-
*häller upp en feting-grogg till mig själv och ser fram emot en helkvälls supande aldeless för mig själv
*
"jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
"livet är fan ingenting för amatörer asså!"
Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.Comment
-
Skulle vi inte kunna göra så att jag nu skriver en öppen stjärna, så slipper vi skriva
*tänker så det knakar*
hela tiden? Sen när tråden är slut så sätter vi en slutstjärna så att det inte blir fel någon annanstans i Caféet?
Jag sätter en stjärna nu, så behöver ni inte skriva några fler stjärnor alls, min stjärna är dessutom en überstjärna som ni inte kan stänga, så försök inte!
Stjärna:
*Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Tar två shottar 6or med vodka och häller upp 2 st shottar med HB åt Mr. N.
Skål din jävel!
Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.Comment
-
jao jao, då tar vi en grogg till då! Skålar med skelettet jag hittade i garderoben
-
Comment
-
-
Oderland
Collapse
Comment