*Dealar lite bakom disken*
wF²-bar
Collapse
X
-
Ey, man...det här rockar...Okkido, när släpper vi bilderna?Comment
-
Låter skönt....drar vi min svartsnaps då eller? jag får ju inte dricka förrän den 18 juli......Comment
-
-
Knallar in utan att vissla, brygger en kanna svart kaffe utan att slammra, och ställer fram en korg med många blandade bullar i.
Ser på klockan och märker att jag måste rusa. Hinner sno åt mig några bullar på vägen ut.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
[citat=Luxman]Små bokstäver i baren idag, tack! Vi behöver sova en stund till
[/citat]
...så det var här du var hela natten...din typ!
Comment
-
[citat=annesophie][citat=Luxman]Små bokstäver i baren idag, tack! Vi behöver sova en stund till
[/citat]
...så det var här du var hela natten...din typ!
[/citat]Shhhh små bokstäver sa jag......... OOOPPS, vad gör du här min älskling
Jag fattar det inte själv om jag skall vara ärlig. Det sista jag kommer ihåg är:[citat=Luxman]*spanar mot soffan men skakar på huvudet*
*greppar Babbelfiskvattenflaskan*
Han tittade inte in i kväll heller så jag tar med mig den hem,
sov gott gossar.
Sista man släcker ner baren. [/citat]Då vet jag att jag gick i riktning mot hemmet, med avsikt att krypa upp bakom din rygg och inte bara ligga mycket nära utan även låta min oändliga kärlek till dig överföras till varje nerv i din kropp.
Men sen när jag läser vidare så finner jag till min stora förvåning följande:[citat=Rikard]*lägger mig på den andra soffan och slänger på Goldfinger*
Det här tror jag nog att vi kan somna till Luxman.
Luxman? Luxman!?
[/citat]Vem som ledde mig till soffan, bärandes på Babbelvattnet, och slog mig i huvudet så jag somnade vet jag inte. Men det kan ha varit någon av nattgästerna
/LuxmanComment
-
Hmmm det är lustigt att när man sätter dig och Rikard i samma bar så minns du aldrig något dagen efter. Ja, förutom "anekdoter" om onyktra kvinnor som stöter på dig.
Tsss... Olle och Sessan väntade hela kvällen på dig.
Comment
-
Oderland
Collapse

Comment