Selle! Äntligen! Varför såg jag dig inte tidigare!?
wF²-bar
Collapse
X
-
-
*Tittar upp lite snabbt från golvet jag skrubbar och uppmärksammar Selle i skaran*
Jasså, du har vågat dig hit, din lymmel. Jaja, jag har minsann blivit en vänlig själ (iaf för tillfället). Bara se till att torka av skorna först
!
Korvsk krokfjälstComment
-
-
Rikard: Jaha, då ber jag om ursäkt för att jag förväntade mig att bli serverad.
*Snegglar tillbaka på Selle*
Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
[citat=Selle][citat=Rikard]Selle! Äntligen! Varför såg jag dig inte tidigare!? [/citat]Ingen släppte ut mig ur stallet. [/citat]
Ja, säga vad man vill. Dig gillar jag, du påminner mig om hur jag var som liten - ung och dum.
Comment
-
[citat=Rikard][citat=Selle][citat=Rikard]Selle! Äntligen! Varför såg jag dig inte tidigare!? [/citat]Ingen släppte ut mig ur stallet. [/citat]
Ja, säga vad man vill. Dig gillar jag, du påminner mig om hur jag var som liten - ung och dum.
[/citat]Stämmer bra på mig
Comment
-
[citat=Selle][citat=Mika3l]Rikard: Jaha, då ber jag om ursäkt för att jag förväntade mig att bli serverad.
*Sne[b]gg[b]lar tillbaka på Selle*
[/citat]du glömde /b
[/citat]
Nej, det är du som inte kan citera rätt.
Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
[citat=Mika3l][citat=Selle][citat=Mika3l]Rikard: Jaha, då ber jag om ursäkt för att jag förväntade mig att bli serverad.
*Sne[b]gg[b]lar tillbaka på Selle*
[/citat]du glömde /b
[/citat]
Nej, det är du som inte kan citera rätt.
[/citat]Jooohooo

Oki, nu vill säkert fler vara med här också i vår bar.
*börjar bugga*Comment
-
*noterar att Lofberg är tokseriös*
Så här kan vi inte ha det...
Hur många var det som ville ha apelsinjuice?
*slänger i avvaktan på svaren på en kanna kaffe och är noggrann med att inte spilla något utanför*Comment
Oderland
Collapse

Comment