*tröttnar på det hela och sätter på Adios med Rammstein, med en sån volym att alla utom jag (som är tränad) svimmar och glömmer allt från nu och 24 timmar bakåt*
Häller upp lite kaffe och tar en bulle.
Skönt att det blir lite ordning här inne inför Valborg.
SirPeter har ju bjudit in tjejmedhund för att försöka hångla upp henne i brygga, eller hur det nu var
Hoppas långtradaren kommer snart *spanar mot dörren* [/citat]
Hör några pysande ljud på backsidan. Aaah lastbilens bromsar. Springer mot bakdörrn och öppnar för whisky-leveransen.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Jösses, tänk vad lugnt och skönt det var här i baren en gång i tiden, tiden innan småglinen alltså.
Finns det inget dagis eller någon ungdomsgård ni kan terrorisera istället?
[citat=RedRoze]ja sitter och luffar framför datorn med en burk cider tillsammans med pojkvännen som tittar på tv! Ni då? [/citat]Jag håller just på att sortera upp sista whiskysändningen som anlände för två timmar sedan.
Vanlig whisky i baren och förrådet, billig singelmalt till baren och förrådet, specialsingelmaltsortimentet direkt in i hemliga skåpet dit bara Rikard, jag och SirPeter har nyckel.
För övrigt så sitter jag här men ett välfyllt glas med kyld Pilsner Urquell och undrar när det där förbannade bröstbenet skall läka.
Tur att vi nu fyllt upp förrådet av meducin
[citat]Jösses, tänk vad lugnt och skönt det var här i baren en gång i tiden, tiden innan småglinen alltså.
Finns det inget dagis eller någon ungdomsgård ni kan terrorisera istället? [/citat]
Precis!
Släng ut dom jävlarna!
[citat=SirPeter]Bjuder du på en whisky Luxman? [/citat]Vad är det för typ av fråga, självfallet vad får jag fresta med?
Plockar fram en 21-årig Ardbeg som kom med sista sändningen, kan detta vara något?
Comment