wF²-bar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Luxman
    Medlem
    • 2000-08-23
    • 536

Du gör rätt SirPeter, innan Theon läst ikapp i den här tråden så hade Guinnessen blivit på tok för varm
    /Luxman

Comment

• aasah
      Medlem
      • 2003-03-16
      • 3451

[citat=SirPeter]Vi är jättesugna på kaffe aasah, kan inte du se efter om det finns mer kaffe i skrubben? [/citat]Hur dum tror ni att jag är? Jag vill inte ens ha kaffe! Ni får väl springa och köpa på den där macken som mikul använde...

Comment

• aasah
        Medlem
        • 2003-03-16
        • 3451

Jag känner riktigt hur tilliten mellan bargästerna flödar...

Comment

• Luxman
          Medlem
          • 2000-08-23
          • 536

Hmmm vilka mesar, knallar ut i förrådet och hämtar en Zoegas skånerost.

*ställer fram ett glas Babbelvatten...ifall*
          /Luxman

Comment

• Piiip
            Medlem
            • 2002-08-01
            • 524

*"Spiller" dricka på golvet*

aasah kan inte du gå o hämta en skurmopp i städskrubben?

Comment

• Luxman
              Medlem
              • 2000-08-23
              • 536

[citat=aasah]Såå, vad har ni gjort idag? Själv har jag latat mig i solen på vår nystädade altan! [/citat]Med tanke på denna tråden så förstår du att min dag, förutom jakten på whisky (medicin), har inte varit alltför upplyftande.
              /Luxman

Comment

• aasah
                Medlem
                • 2003-03-16
                • 3451

[citat=Piiip]*"Spiller" dricka på golvet*

aasah kan inte du gå o hämta en skurmopp i städskrubben? [/citat]Tror du att jag är nån sorts städtant, va?

Comment

• Luxman
                  Medlem
                  • 2000-08-23
                  • 536

[citat=SirPeter]Flyttar Guinnessen till mig och ställer fram en Pilsner Urquell till Theon istället. [/citat]Greppar Urquellen då Theon tydligen inte noterade att den var framställd
                  /Luxman

Comment

• SirPeter
                    Medlem
                    Adlad
                    • 2001-02-02
                    • 8958

[citat=aasah]Tror du att jag är nån sorts städtant, va? [/citat]
                    *nickar bara*

Comment

• Luxman
                      Medlem
                      • 2000-08-23
                      • 536

[citat=aasah][citat=Piiip]*"Spiller" dricka på golvet*

aasah kan inte du gå o hämta en skurmopp i städskrubben? [/citat]Tror du att jag är nån sorts städtant, va? [/citat]Lyssna inte på Piiipin, det är "mesen" som städar här.
                      Som gäst behöver du bara lysa upp vår tillvaro
                      /Luxman

Comment

• aasah
                        Medlem
                        • 2003-03-16
                        • 3451

[citat=Luxman][citat=aasah]Såå, vad har ni gjort idag? Själv har jag latat mig i solen på vår nystädade altan! [/citat]Från "denna" tråden: Jag kan inte berätta vad som hänt för då slutar ni inte skratta innan midsommar och eftersom skratt är mindre lämpligt just nu så säger jag inget [/citat]Gör det något om vi skrattar? Det är ju du som inte får skratta! Seså, vad hände! (Kan inte se videosnutten så om den förklarar det hela så hjälper det föga.)

Comment

• aasah
                          Medlem
                          • 2003-03-16
                          • 3451

[citat=SirPeter][citat=aasah]Tror du att jag är nån sorts städtant, va? [/citat]
                          *nickar bara* [/citat]Hmph!

Comment

• aasah
                            Medlem
                            • 2003-03-16
                            • 3451

[citat=Luxman][citat=aasah][citat=Piiip]*"Spiller" dricka på golvet*

aasah kan inte du gå o hämta en skurmopp i städskrubben? [/citat]Tror du att jag är nån sorts städtant, va? [/citat]Lyssna inte på Piiipin, det är "mesen" som städar här.
                            Som gäst behöver du bara lysa upp vår tillvaro [/citat]
                            "Bara"!?! Herregud, hur ska det gå till!? *förskräckt*

Comment

• Luxman
                              Medlem
                              • 2000-08-23
                              • 536

[citat=aasah][citat=Luxman][citat=aasah]Såå, vad har ni gjort idag? Själv har jag latat mig i solen på vår nystädade altan! [/citat]Från "denna" tråden: Jag kan inte berätta vad som hänt för då slutar ni inte skratta innan midsommar och eftersom skratt är mindre lämpligt just nu så säger jag inget [/citat]Gör det något om vi skrattar? Det är ju du som inte får skratta! Seså, vad hände! (Kan inte se videosnutten så om den förklarar det hela så hjälper det föga.) [/citat]Videosnutten kunde vara en förklaring men är det inte så fortfarande svävar nästan alla i ovisshet

Nu råkar det vara så att även om alla andra tycker det är vansinnigt roligt när man gör bort sig så finns det ett visst motstånd att basunera ut det. Speciellt ifall ni skall skratta åt det ända fram till midsommar utan att jag kan få vara med.
                              /Luxman

Comment

• aasah
                                Medlem
                                • 2003-03-16
                                • 3451

[citat=Luxman] ...Nu råkar det vara så att även om alla andra tycker det är vansinnigt roligt när man gör bort sig så finns det ett visst motstånd att basunera ut det. Speciellt ifall ni skall skrattar åt det ända fram till midsommar utan att jag kan få vara med. [/citat]Hitta på en förklaring då...

Comment

Working...