Ahhh det var länge sedan man fick lite babbelvatten.
*glider bort mot förrådet, gläntar på dörren som tydligen var låst från utsidan... *
Oj, grabbar det här får ni som varit i den här tråden tidigare ta hand om. Luxman i det tillståndet är inte att leka med, har ni haft honom inlåst hela helgen
Tack SirPeter för att du servade babbelfisken. Jag fastnade i en hajbok.
Till min förskräckelse har jag dock noterat att babbelfiskakvariet inte är på plats än, men jag har härjat med leverantören så det borde vara här i eftermiddag.
OveRRidE, självklart om du har lust att fixa till det så.
Kommentarer är överflödiga, hick
Vem är ytterst an"hick"svarig här i baren
Noterar att det nästan bara är moderatorer och furumledare som, på min bekostnad, roat sig här i baren under helgen
Käka kaffe och dricka singelmalt whisky blir lite tråkigt i längden, detta kommer att kräva en ordentlig kompensation för att jag inte skall gå vidare med det.....
*skakar lite kaffe ur håret och blänger på gänget som sitter och slappar i baren*
Finns det någon het direktlinje till Kjell här eller måste jag gå den omständiga vägen enligt faq'n.
Taskigt bemötande....klaga hos moderator....duger inte det så klaga vidare hos forumledare....sen kanske på nåder kan du få slänga ivag en formell besvärsframställan via e-post till någon central brevlåda där Kjell eventuellt kan delges innehållet om någon administratör hittar det och vidarebefodrar det till honom.
Nej i det här fallet har vi ju redan fått belägg för att varken moderatorer eller forumledare står vid sitt ansvar, varför den formella besvärsgången synes synnerligen onödig.
Nu vill jag se förslag på kompensation omgående annars går jag vidare i nämnda ärende.
Comment