[citat]jag håller mig till vatten.[/citat]Oops! Vill annesophie ha den där whiskyn?
wF²-bar
Collapse
X
-
*vinkar* mmm hej Hypathia....och resten! Trodde det bara var jag som var nattsuddare...sa har pa en sondagskvall!
Comment
-
Ja, tack Ulf...jag kan ta den! Hmm ar inte riktigt van vid whiskey sa...du far val slanga ett glas vatten pa mig om jag blir for virrig!
Comment
-
Blanda i en liten skvätt vatten i whiskyn, ca 1/5-del eller så. Då kommer smaken fram bättre.Comment
-
En gång nattsuddare, alltid nattsuddare. *bjuder annesophie på en alldeles egen drink, eftersom att jag glömde henner i tidigare inlägg*
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet and start shooting. This is Malibu, baby! I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandy!"Comment
-
Spar du ut den!??!
Hmm Ulf da...en del skulle nog saga att man narapa hadar nar man gor sa! 
SPiN>
Ah tackar! Far man pussar sa har pa morgonkvisten ocksa! Vad trevligt...men akta dig sa att Lux inte ser det bara. Han ar sa svartsjuk!
Skal pa dig!
Comment
-
Hädar gör man bara om man har is i whiskyn. Vitsen med en liten gnutta vatten är att undvika att smaklökarna bedövas av alkoholen. Pröva någon gång med vanlig 43% whisky, och blanda ut så den hamnar på ca 35%. Då känner du smaken betydligt bättre. Men is är som sagt hädelse. Kylan bedövar smaklökarna.Comment
-
Luxman är inte här nej. Undrar om han fortfarande är sur över Babbelfiskens utflykter?Comment
-
Hmm ok...inte nog med att du vet allt om huvudvarkstabletter
...du kan sprithantering ocksa
...fast det bada brukar ju pa nagot satt hora samman. Sprit och huvudvark da!
Tack for tipset...jag ska testa!
Luxis har hoppat tidigt i sang...*ler* for ovanlighetens skull. Trott den lille stackaren...
...och ja...SPiN pussas sa mysig sa
men da jag vet att han ar din...och bara din Hypathia...sa haller jag mig till kramar istallet! *ger SPiN en kram*
Comment
-
[citat]...fast det bada brukar ju pa nagot satt hora samman.[/citat]Ja, vad konstigt.
Comment
-
-
Alla är inte bara mesar på wF.. Alla verkar vara trötta mesar med!
VAKNA!!!!www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
Oderland
Collapse

Comment