*Slamrar med kastruller i köket*
wF²-bar
Collapse
X
-
-
Okej då... Du får väl dricka Guinness då, men lär dig då en sak: Man stjäl aldrig en Guinness från någon annan utan skäl.
*funderar på var den övriga wF-hopen är någonstans*
Vad tror ni om att låta Kjell betala kalaset det här året igen?
Comment
-
Comment
-
*ser Kjell fastna i IT-juridik*
Nu blir jag fundersam, tror ni han vill kolla vilka rättigheter han har på nätet t.ex. i en wF-bar?
Comment
-
Jag tror att han vill kolla ev kryphål i alkohollagen som denna bar använder sig av för att kunna servera sprit till överåriga datahackerwannabes (Läs Bire)
www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Låter inte bara troligt. Det låter troligt också.
Nu ska jag ha mig en eftermiddags-Guinness...
Någon som önskar göra mig sällskap?
Comment
-
-
SirPeter kommer snart att genomföra ett moderat Guinness-intag...
*häller upp en Guinness till SirPeter*Comment
-
*smakar på SirPeters utsökta stavning av ordet Guinnessen*
Mmm... det lät bra.
Comment
-
Dörren glider långsamt upp, de torra gångjärnen gnisslar. En sihuett med hatt och *vad f-n kallas den där 50-talsrocken nu igen* med uppfälld krage avtecknar sig mot det skarpa solljuset. Hela lokalen tystnar, Rickard och SirPeter vid baren kisar mot soldimman.
*strilande ljud* En raggig hund bredvid silhuetten lyfter på benet mot dörrposten. Det blir tyst. Gatans sorl avlägsnar sig, tycks dämpas av främlingen som ännu inte rört sig.
(forts. följer)And he looked at the world and he found it all logical so he decided there will be numbers.
To 1 and 0 he figured them, and he told them to become numerous and to rule everything.Comment
-
Oderland
Collapse

Comment