[wF-betting '08] - När brinner bocken?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Web-Tor
    Medlem
    Smurf
    • 2000-11-03
    • 11794

    #1

    [wF-betting '08] - När brinner bocken?

    Julbocken i Gävle har ju överlevt flera år i rad men nu finns det hopp:
    [citat]Årets halm har heller inga tillsatser i form av flamskyddsmedel som den haft de två senaste åren.[/citat]Gävlebocken

    Så, hur tror du att det går för bocken i år?

    2006 | 2007
    51
    - 23 december
    41.18%
    21
    24-31 december
    25.49%
    13
    1 januari -
    3.92%
    2
    Den klarar sig helt
    29.41%
    15
    /Tor
    Jag och mina bilder.
  • andyoumaydie
    Medlem
    • 2006-12-20
    • 404

    #2
    Så fort som möjligt är väl förhoppningen...
    Hell, hell is here...

    Comment

    • Pace
      Medlem
      • 2001-06-25
      • 5947

      #3
      Haha! Såg att jag röstat samma sak tre år i rad nu, 24-31 december.

      Jag återupprepar min kommentar från förra året:
      Originally posted by Pace
      För att citera mitt tidigare själv:
      Originally posted by Pace
      Det är ju det mest upphetsande varje jul. Klart bockafan ska brinna.
      Take your god and shove him

      Comment

      • :stefan:
        Moderator
        • 2000-04-28
        • 8032

        #4
        Jag säger samma sak som förra året: Bjänn, bjänn, bjänn!

        Likaså följer jag Paces tradition och röstar på samma som de föregående åren, dvs innan jul. Måtte jag få rätt i år.
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

        Comment

        • Dryden
          Medlem
          • 2002-08-03
          • 12245

          #5
          Nope, den klarar sig!
          resebloggen # twitter # instagram

          Comment

          • Ledel
            Medlem
            • 2004-12-25
            • 735

            #6
            Hoppas att den klarar sig!

            Comment

            • Molarin
              Medlem
              • 2003-01-16
              • 211

              #7
              Tidigt på morgonen 20 dec. Typ kl 3 skulle jag tro.
              www.riktigtkaffe.se

              Comment

              • nitro2k01
                Forumvärd
                • 2003-08-26
                • 7630

                #8
                Originally posted by Molarin
                Tidigt på morgonen 20 dec. Typ kl 3 skulle jag tro.
                Sounds like a plan...
                Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                Internklippning:
                1) Snaggning av fångar.
                2) Klippning frisörer emellan.

                Comment

                • b242569
                  Medlem
                  • 2005-09-18
                  • 748

                  #9
                  Man kan ganska säkert säga att den tänds på, så den klarar sig absolut inte helt utan minsta tecken på att någon försökt elda upp hela men den kanske bara blir lite lätt bränd som förra året. Kunde även vara ett alternativ hur pass förstörd man tror att den blir av försöket att tända på hela.

                  Comment

                  • fiddler
                    Medlem
                    • 2002-07-15
                    • 2464

                    #10
                    Kameran är uppe...
                    Recursion - See recursion.
                    Nej, Gagnef är inte en flod i Indien.

                    Comment

                    • obelix
                      Medlem
                      • 2002-09-14
                      • 3722

                      #11
                      tror dessvärre att bockafan klarar sig igen
                      Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

                      Comment

                      • bewern
                        Medlem
                        • 2002-06-10
                        • 515

                        #12
                        Jag håller fast vid att den klara sg.
                        Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                        Gammalt djungelordspråk.

                        Comment

                        • Jerpa
                          Medlem
                          • 2003-02-03
                          • 1749

                          #13
                          Klart att den ska brinna. Det var ett tag sen nu.
                          Följ mig på geocaching

                          Comment

                          • Lindström
                            Medlem
                            • 2003-01-21
                            • 553

                            #14
                            Bocken symboliserar jul. Och ska man få sin röst hörd så klart den ska få överleva åtmistonde dagen efter nyår. Sen får den klara sig på egenhand så gott den kan.
                            Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
                            Komma i kontakt: [email protected] | Övrigt: Skicka ett PM för att nå mig här på Webforum.
                            Jobbar på att få webbshopen klar. Förväntas vara klar till Januari 2012. | [email protected]

                            Comment

                            • LoLo
                              Medlem
                              • 2007-02-22
                              • 1591

                              #15
                              Jag hoppas den brinner, det är ju tradition. Jag lägger mitt hopp på några mörkklädda skumma typer med bensin och tändare som tänder på..hehe.

                              Comment

                              Working...