Warning: Trying to access array offset on null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 [wF-betting '08] - När brinner bocken? - webForum

[wF-betting '08] - När brinner bocken?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esen
    Medlem
    • 2002-03-16
    • 3534

    #31
    Originally posted by nitro2k01
    Oj, vilket år? Upplys mig.
    Måste varit 05 senast den brann, Då en pepparkaksgubbe och en tomte sköt eldpilar på bocken och efter det har den haft två år med flamskyddsmedel...






    ------------------------------------------
    Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
    ------------------------------------------
    SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
    ------------------------------------------
    Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny

    Comment

    • Web-Tor
      Medlem
      Smurf
      • 2000-11-03
      • 11794

      #32
      Grattis Combat Xp, Gein, hypatia, Kriko, LoLo, Melea, Pace, Sico, stoffe-2k, Syd, visslaren och wally_91!

      Gävlebocken brann upp

      /Tor
      Jag och mina bilder.

      Comment

      • stoffe-2k
        Medlem
        • 2000-04-16
        • 7795

        #33
        tackar så ödmjukast! någon som spelade in live när den brann?

        \ˈin-fə-dəl, -fə-ˌdel\

        Comment

        • :stefan:
          Moderator
          • 2000-04-28
          • 8032

          #34
          Bra att nån tog sitt ansvar och fixade det!
          My motor is stalled but my wheels are still spinning.

          Comment

          • Melea
            Medlem
            • 2003-07-01
            • 2667

            #35
            Tack!

            Comment

            • nitro2k01
              Forumvärd
              • 2003-08-26
              • 7630

              #36
              Sååååå, där, nu har jag gjort min plikt och stängt omröstningen. Noterade för övrigt detta när jag gjorde det:
              För att stänga den här omröstningen, bocka i den här rutan.
              Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
              Internklippning:
              1) Snaggning av fångar.
              2) Klippning frisörer emellan.

              Comment

              • Pace
                Medlem
                • 2001-06-25
                • 5947

                #37
                Halleluja! Nu blev livet helt plötsligt lite varmare.

                [citat=DN]2001. En amerikan på besök i Gävle brände ner bocken.[/citat]

                Jag gillar människor som tar seden dit de kommer.
                Take your god and shove him

                Comment

                • Mysko
                  Medlem
                  • 2007-07-02
                  • 763

                  #38
                  haha..... jo precis man ska ta seden dit man kommer.
                  Man kan göra så, men det är inte RÄTT!

                  Comment

                  • celia
                    Medlem
                    • 2001-12-11
                    • 1080

                    #39
                    Det var på tiden!
                    "The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
                    For redundant, see redundant.

                    Comment

                    • Jerpa
                      Medlem
                      • 2003-02-03
                      • 1749

                      #40
                      Kom till jobbet halv sex i morse o trodde att det hade brunnit på jobbet, men icke. Hörde sen vid sex då jobbarpolaren sa att det bara var skelettet kvar.
                      Men det är väl Mackmyra whiskys förtjänst att det luktade lite annorlunda.
                      Följ mig på geocaching

                      Comment

                      • Web-Tor
                        Medlem
                        Smurf
                        • 2000-11-03
                        • 11794

                        #41
                        Originally posted by Pace
                        [citat=DN]2001. En amerikan på besök i Gävle brände ner bocken.[/citat]

                        Jag gillar människor som tar seden dit de kommer.
                        Han bröt dock mot traditionen när han åkte fast och fick sitta i fängelse + 100.000 SEK i böter.
                        /Tor
                        Jag och mina bilder.

                        Comment

                        • Web-Tor
                          Medlem
                          Smurf
                          • 2000-11-03
                          • 11794

                          #42
                          Det blev en bra brasa!

                          /Tor
                          Jag och mina bilder.

                          Comment

                          Working...