Originally posted by nitro2k01
[wF-betting '08] - När brinner bocken?
Collapse
X
-
Måste varit 05 senast den brann, Då en pepparkaksgubbe och en tomte sköt eldpilar på bocken och efter det har den haft två år med flamskyddsmedel...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
------------------------------------------
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
------------------------------------------
Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny -
Grattis Combat Xp, Gein, hypatia, Kriko, LoLo, Melea, Pace, Sico, stoffe-2k, Syd, visslaren och wally_91!
Gävlebocken brann upp
Comment
-
Sååååå, där, nu har jag gjort min plikt och stängt omröstningen. Noterade för övrigt detta när jag gjorde det:För att stänga den här omröstningen, bocka i den här rutan.Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
Halleluja! Nu blev livet helt plötsligt lite varmare.
[citat=DN]2001. En amerikan på besök i Gävle brände ner bocken.[/citat]
Jag gillar människor som tar seden dit de kommer.
Comment
-
Kom till jobbet halv sex i morse o trodde att det hade brunnit på jobbet, men icke. Hörde sen vid sex då jobbarpolaren sa att det bara var skelettet kvar.
Men det är väl Mackmyra whiskys förtjänst att det luktade lite annorlunda.Comment
-
Han bröt dock mot traditionen när han åkte fast och fick sitta i fängelse + 100.000 SEK i böter.Originally posted by Pace[citat=DN]2001. En amerikan på besök i Gävle brände ner bocken.[/citat]
Jag gillar människor som tar seden dit de kommer.
Comment
-
Comment
Oderland
Collapse
någon som spelade in live när den brann?
Comment